30 iul. 2013

Ganduri catre mine..



Uneori ma intreb ce e de facut ...aici, dincolo..oriunde....si timpul trece...sau trecem noi prin timp ?
Si pauza...tacerea domneste in miezul noptii...ganduri, griji, probleme...Multa confuzie...stare de nestare si deja ajung la poeziile lui Bacovia..
Oare daca iti  cer, imi oferi? Sau m-am obisnuit sa nu cer, si automat nu am ce sa primesc ? Poate nu sunt pregatita de acel ¨ceva ¨.. Incep sa ma obisnuiesc - ¨totul se intampla cu un scop...desigur, la momentul potrivit¨.. Totul pare atat de complicat, dar care-i adevarul ? nu cumva, lucrurile nu vin complicate, ci noi le facem complicate??

Daca ai stii ....gandurile mele, ti-ar pasa? ..Nu, clar nu.. Tu nu existi!! sunt eu si gandurile..mele.....Da, gandurile mele, ce surpriza..gandurile ..imi apartin...!! Si liniste....









2 comentarii:

Gandurile fiind adresate tie (le-am citit de cand le-ai scris)...m-am gandit ca ai nevoie sa le analizezi, fara alte interventii!

O nominalizare la tag ai de la mine! Sper sa te mai scoata din multitudinea de ganduri! Uneori e buna si o pauza:
http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/08/tag-liebster-blog-award.html

Pup!
Ilda
Lavender Thoughts

Multumesc, Ilda!
Te imbratisez!