3 iun. 2013

Ceaiuri pentru o stare de bine.. ( I )

Hey :)

De cand m-am apucat de dieta Dukan, am inlocuit sucurile cu ceaiurile  si bineeeeee am facut ( din cand in cand mai beau cola zero, care este permisa).....Mereu sunt in cautare de ¨senzatii¨tari, de gusturi deosebite si combinatii ciudate :))
Nu beau mereu aceleasi tip de ceai, ba din contra....¨tot ce-i nou, e bun¨ :))
Astazi o sa va prezint 2 ceaiuri marca Hofigal, pe care le-am cumparat de pe site-ul  DacicCool .



Despre echinacea, se spune ca este remediul cel mai bun impotriva racelii, datorita faptului ca stimuleaza organismul sa produca mai multe celule albe si o cantitate mare de interferoni. Totodata , am aflat ca-i foarte bun pentru persoanele alergice cu eruptii cutanate, ca mine...Eu am o alergie la praf de ceva timp, dar care se declanseaza pe sistem nervos...Cam ciudat, I know...dar asta e situatia...Deci da, e foarte bun pentru imunitate...si ceaiul are o aroma foarte placuta.
Pst, pst, un mic secret : Daca va doare in gat, cateva picaturi de tinctura cu echinacea sunt suficiente pentru a calma zona!
Recent, mi-a spus cineva ca se gasesc sapunuri si geluri de dus pe baza de echinacea indicate pentru zona intima, deoarece planta, avand proprietati antibacteriene, creste rezistenta la infectii .

Si am ajuns si la frunzele de coacaz negru - Se pare ca arbustul de coacaz negru este considerat un arbust miraculos, deoarece are efect anti imbatranire si este cunoscut pentru randamentul sau in ameliorarea reumatismului .
Actiune: -recomandat in starile de astenie, de oboseala;
             -contribuie la revitalizarea organismului dupa eforturi fizice si intelectuale;
             -antialergic;
             -creste acuitatea vizuala;
             -faciliteaza digestia;
             -stimuleaza functionarea ficatului, splinei, rinichilor, pancreasului;
             -ajuta organismul sa se elibereze de toxine;
             -scade colesterolul;


Mi-au placut si cu siguranta o sa le cumpar iar, mai ales pe cel din frunze de coacaz negru .
Pretul e foarte bun : 4.61 ron cutia cu 25 pliculete.

Voi ce ceaiuri folositi, care e preferatul si de ce?

3 comentarii:

Şi eu beau o grămadă de tipuri de ceai,le ador. Cât despre Cola zero,permisă dau nu,eu tot cred ca ar trebui să renunţi la ea :'(

Beau și eu ceai cu echinaceea de la Hofigal, varianta ecologic. Tot de la ei am încercat ceaiul de soc, mușețel, dar și Sicfruct, care-i mai degrabă un ceai energizant foarte înviorător.
În rest mai comand de pe Iherb sortimente ce nu se găsesc pe la noi, iar unul dintre favoritele mele este Tulsi cu petale de trandafiri.Are un efect calmant excepțional, chiar dacă gustul nu-i atât de apetisant pe cât mă așteptam.

Offf, mai bine bei (doar putin, de pofta) Cola obisnuita, nu Zero!!!

Mi-a placut mult articolul tau, il consider a fi util. Multumesc! Mi-am luat notite, pentru prima data cand voi merge la Plafar - vreau ambele ceaiuri.:)

Un ceai pe care-l indragesc: ceai relaxant cu mere verzi si melisa de la Fares (are o aroma foarte placuta)!

Pupici, Kisstyana!
Ilda
Lavender Thoughts