21 feb. 2013

Despre sfarsituri...si inceputuri....

Cand o usa se inchide, cu siguranta alta ti se va deschide..
Asta am auzit mereu in jurul meu si niciodata nu am dat crezare.
Cand te complaci in situatii ciudate, negandindu-te la urmari, vezi doar inainte, nu in stanga, nu in dreapta.
Doar ca la un moment se umple paharul si simti ca nu mai poti. Dar si momentul asta se intampla in timp, nu pe loc.
Fiecare varsta are frumusetea sa, bucuriile, problemele, sentimentele si toate starile normale si anormale :)
Doar ca trebuie sa stii sa prinzi din mers toate lucrurile bune de la oamenii din jur, sa vezi intr-un lucru urat, si o parte frumoasa, pozitiva.
Spun  doar atat : nimeni nu merita sa pierzi ani din viata doar pentru ca ti-e mila de acel om sau situatie.
Avem o singura viata, anii nu se dau inapoi si noi ramanem cu regretele.. Regretele, care dor din ce in ce mai tare cand incepi sa vezi viata cu ochii sufletului, si nu ai mintii..
Trebuie sa invatam sa fim mai egoisti, ca sa ne fie bine..Nu-ti poti calca sufletul in picioare, doar ca sa-i fie bine celui din jur, asa, din mila...Anii trec, si noi la fel.
Totul se intampla cu un scop, ideea e ca atunci cand gresim, sa invatam din greseala si sa nu o repetam...Recunosc, mi-a luat multi ani sa deschid ochii si sa aflu de fapt ce inseamna viata, si nu in general, ci propria viata, cu bune si rele..
E trist, si daca nu-ti poti ierta greselile, nu prea o sa poti merge inainte..
In al noulea ceas, au aparut persoanele potrivite, la locul potrivit..Cat sa deschid ochii si sa incep sa-mi traiesc viata, asa cum trebuie, nu cu stari de nervi permanente si probleme..
De ce sa-ti fie rau, cand poate sa fie foarte bine? Sa te bucuri de tot ce se intampla in jur, de toate persoanele frumoase, si aici nu ma refer la frumusetea fizica, ca e trecatoare...ci, la cea sufleteasca , care e cea mai importanta.
Credeti ca oamenii frumosi fizic, au automat si sufletul frumos ? Nu, clar NU..Nu e o regula..
Ma bucur ca am ales sa-mi traiesc viata MEA, nu in umbra cuiva.
Si stiti, e atat de bineeeeee sa fii TU si cand gandesti pozitiv, ti se intampla numai lucruri pozitive!
Iti este dat sa cunosti oameni de la care sa inveti ceva si sa te puna pe ganduri, si aici ma refer la situatii absolut intamplatoare, dar care iti dau o lectie de viata!
Multumesc voua, acelor oameni frumosi din viata mea ! Pentru tot ce m-ati invatat si pentru ca de azi....sufletul imi apartine..



4 comentarii:

Nu stii cat m-a impresionat marturisirea aceasta a ta...Nu stii ce corzi sensibile a atins! Crede-ma, nu pot exprima in cuvinte - poate doar printr-un vers al lui Goga:"Ni se-aseamana povestea, pui golas de ciocarlie..." Eu ma aflu la o rascruce in plan profesional, s-ar impune o decizie pentru a fi bine pentru mine si familiei mele, e foarte posibil ca aceste ganduri ale tale sa ma ajute!
Te admir, te felicit, iti multumesc si iti doresc sa-ti fie bine!!!

Ilda
Lavender Thoughts

:)Orice om are această tendință de a se pune în centrul vieții altora, dar nu trebuie să îngăduim acest lucru la nesfârșit. De accea trebuie sa gandim putin egoist si sa renuntam la mofturile altora, mai ales daca ne ingradesc libertatea de a fi noi înșine.

Ilda, cheia e la tine, tu stii ce-i mai bine pentru tine si sufletul tau.Priveste inainte cu incredere, totul o sa fie ok!
M-am sfiit inainte de a posta ...dar mi-a facut mie bine sa scriu despre ce simt, si apoi, am sperat ca va ramane acolo...scris..si poate candva...cuiva, ii va fi de folos.
Oricand, sunt aici! :)
Te pup si iti doresc multa liniste!