27 feb. 2013

Chipsuri Dukan



Domne´, eu il ador pe Dukan, dar mult...nu gluma :)))
De ce? Pentru ca mananc si slabesc...Sunt mai mult decat incantata de acest lucru. Pentru prima data in viata, tin un regim cu strictete, intrucat ma incurajeaza rezultatul.
Inainte, mancam chipsuri foarte des, asezonate, of course, cu Coca-Cola...Si apoi ma miram de ce ma ingrasam :D
Ei bine, am gasit si varianta Dukan...

Avem nevoie de :

-8 surimi ( doar 8 bucati se recomanda in cartea lui Dukan)




Eu i-am cumparat din Real, pretul fiind de 13.99/ kg.

I-am taiat pe lung, apoi i-am ¨dezvelit¨, ca alt cuvant nu-mi vine in cap...are mai multe straturi, la asta m-am referit :)




I-am condimentat cu piper negru, sare si boia de ardei iute, si i-am ¨intins¨ in tava, pe hartia de copt.
Dupa 10 min de stat la cuptor, i-am scos si i-am intors pe cealalta parte.




I-am lasat sa mai stea alte 10 min la cuptor.

In final, am servit niste chipsuri din surmi absolut delicioase si satioase.
Ideal era sa le fi servit alaturi de un pahar cu Coca-cola zero ( Coca-cola zero e permisa in dieta Dukan), dar am zis sa o las mai slabut cu bulele :) Ma multumesc cu bolul, atat! :)))

Va urez pofta buna!





P.S : Ma indrept cu ¨tupeu¨catre -15 kg :)


8 comentarii:

Nu vrei sa scrii un articol despre aceasta dieta?:D Am tot auzit despre el, dar sunt putine informatii:D Sau mi-e lene mie:))
Daca ai scris deja scuze, dar n-am gasit nicio categorizare :(

Morphine, ma incanta faptul ca esti interesata, chiar ma gandeam sa scriu ce reprezinta Dukan, cum se parcurge si etc...Chiar daca eu nu sunt veterana, o sa-mi permit sa scriu din perspectiva mea :)
Nu am scris, ca nu am crezut ca-s persoane interesate..
Pupici,

Foarte tare ideea! Am 2 cutii de surimi, le-am luat pt chiftele (si cu carne de peste), dar cred ca incerc sa le fac chipsuri :)

Fac si eu chipsuri, dar din tarate. Sunt absolut senzationale si alea, abia ma opresc la portia admisa :)

La mine nu prea merge slabitul, nush ce fac gresit :( Dar continui, am 2 luni deja.

Spor s-avem!

Nimphetamin, nu renunta, si eu am avut perioada de stagnare, fiecare organism reactioneaza in felul sau.
Daca vrei, discutam mai multe pe mail si vedem unde gresesti, asta daca gresesti..
Cu tarate o sa fac si eu in weekend, si apoi incerc cu tofu :)
Ai grija si nu te lasa!

Nu am mancat cu surimi inca, dar alea cu tofu sunt extraordinare, desi nu prea au gust de chipsuri, mai mult de saratele :)

Felicitari! Tare ma bucur sa aud ca faci pasi importanti pentru tine si numai pentru tine! Si...cel mai important: ca te simti bine!
Sper sa ajungi cat mai curand la rezultatele dorite si sa te bucuri numai de experiente frumoase!

vorbesti serios ? chiar functioneaza ? asteptam detalii !!!

Nu ma las, multumesc pt incurajare :)Nu e vorba de stagnare, ci de faptul ca nu prea dau jos :( Am vazut ca pe FB ai scris ca ai inceput de pe 7 ianuarie si ai slabit pana acum 15 kg. Eu am inceput de pe 8 ianuarie si nu am dat jos decat 6 :( De cand am iesit din atac vad aceeasi greutate aproape zilnic :(

Poate vbim pe mail. Pana una alta, am surimi in cuptor :)