9 ian. 2013

A doua comanda Dacic Cool

Aloha,

Dupa cum bine stiti, magazinul online Dacic Cool, ne ofera mai mereu promotii cu ocazia zilei onomastice.
Si cum Mosu´nu prea a trecut pe la mine, m-am cadorisit singura. Am dat o mica comanda, profitand de promotia oferita cu ocazia zilei numelui :)



Am comandat doar 1 tub Acneogel, 1 cutie mladite de zmeur si un ceai de soc , celelalte fiind cadouri...Pentru cele 3 produse, inclusiv transport prin Posta Romana am platit 25.96 ron.
Sincera sa fiu, visam( vrabia malai viseaza :)) ) sa mi se adauge inca o cutie de mladite de zmeur intrucat am de gand sa fac un tratament complet cu ele, dar na, si celelalte sunt bune la casa omului.
Sunt multumita de produse, de promptitudinea si  comunicarea avuta cu reprezentantii magazinului.
Maine  voi scrie si despre Traistuta Fermecata-un concept nou pe piata produselor romanesti .Va spun doar atat : adorrrrrrrrrr crema de maini Alexandra...:)
Promotiile  le gasiti pe site, si totodata puteti consulta si pagina de Facebook .

Spor la shopping! :)


2 comentarii:

sa le folosesti cu placere!

La un moment dat, voi face si eu o comanda la ei; sigur mi-ar fi utile unele dintre produse!
Pupici!

Ilda
Lavender Thoughts