6 nov. 2012

Un giveaway mai aparte: Capsule pe baza de otet din cidru de mere 21st Century



Pentru ca imi doresc mult sa vad cum reactioneaza si un alt metabolism la aceste pastilute, m-am gandit sa organizez un giveaway in care sa ofer un flacon cu 250 de pastile din otet din cidru de mere de la firma 21st Century.
Produsul este cumparat de pe site-ul Iherb .
Se spune ca :
-otetul de mere este un supliment nutritiv cunoscut in toata lumea , in special pentru efectele benefice asupra greutatii corporale .
-reduce apetitul alimentar si accelereaza arderea metabolica a grasimilor din organism .
-are efect benefic asupra glicemiei si colesterolului din sange .

Desi pare reteta minune pentru o slabire rapida, dieta cu otet de mere nu a fost dovedita stiintific .
Mare atentie , aceste pastile nu sunt recomandate persoanelor cu probleme gastrice ! Folosirea acestor pastile se va face pe propria raspundere .
Vreau ca aceste pastile sa ajunga la o persoana care sa aiba nevoie de ele, adica sa existe acel surplus de greutate , nu doar imaginar.
Spun asta pentru ca, de-a lungul anilor am intalnit persoane care nu erau slabe, ci foarte slabe...si se considerau grase !!
Fetelor, aici deja e o problema , nu va mai imaginatii situatii care de fapt nu exista !!!
Cu alte cuvinte , doresc sa impartasesc detalii, informatii, rezultate cu o ¨colega de suferinta¨:))Sa urmam impreuna aceasta dieta si la sfarsit ( un sfarsit stabilit de comun acord )sa marturisim in ce fel ne-au ajutat aceste pastile sau nu ..
Este vorba de acest produs :




Dupa cum se vede, flaconul este sigilat si expira in 2015 .

Regulile sunt :

1. Sa ma urmariti prin Google Friend Connect ( GFC);
2. Sa-mi raspundeti la intrebarea: Ce v-a motivat sa faceti o schimbare in stilul vostru de viata?
3. Sa-mi lasati un comentariu care sa contina : numele cu care ma urmariti prin GFC, raspunsul la intrebare si cam atat :)
4. Aveti dreptul la un singur entry, totodata nu accept inscrieri de la barbati;


Castigatoarea o voi alege cu ajutorul random.org.
Deadline 17.11.2012, ora 23.59.




8 comentarii:

Buna, te urmaresc prin GFC cu numele raluk94. Cel mai important lucru care m-a motivat sa fac o schimbare in stilul meu de viata este pentru a-mi demonstra mie ca pot. Intotdeauna am fost mai ,,durdulie", am incercat cred toate dietele din lume, de la foame pana la mult-prea-cunoscuta supa de varza. Dupa toate aceste probleme, mi-am dat seama ca doar o alimentatie sanatoasa este cheia pe termen lung a frumusetii si a sanatatii. Ideea de la care am plecat a fost: am 18 ani, acum pot sa mut muntii din loc, am invins lucruri mult mai rele, nu ma doboara pe mine 10 kilograme, le voi dobori eu pe ele.

gfc kaiyo aino
Raspunsul meu e ca am realizat cat de greu e sa iti pastrezi silueta si faptul ca cele mai multe diete sunt destul de greu de tinut pe termen lung. Asa ca la un moment dat am ales o schimbare toatala a stilului de viata ca fiind o metoda mai eficienta pe termen lung

Foarte interesanta ideea giveaway-ului si sper sa ai inscrieri pentru ca merita . Eu nu ma inscriu, pentru ca nu am surpus de greutate, din contra chiar, sunt prea skinny. Mult succes participantelor!

Andreea,
http://portraitinblack.wordpress.com

Salutari. Foarte interesant giveawayul si premiul in sine.

Te urmaresc prin GFC cu numele Gabriela Moldoveanu.

Deseori, cel mai mult m-am motivat eu. Desi sotul meu sau prietenele imi spun ca arat bine, ca nu mai sunt adolescenta sa mi fac griji pentru kilogramele in plus, uneori ma oftic asa de mult din cauza lor (a kilogramelor in plus) si incerc ba o dieta, ba exercitii, ba anumite pastile sau creme. Insa pentru ca am o viata ocupata, cu griji, am o familie, uneori mai uit si nu ma tin pana la capat, apoi iar pun pe mine. Dar imi place uneori sa imi mai acord timp si sa mai incerc ba o supa de varza, ba nu stiu ce ceaiuri. Si chiar sunt curioasa asupra acestor capsule. Am mai consumat alte capsule, acum vreo 2 ani care nu m-au ajutat chiar mult.

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Hey, te urmaresc prin GFC cu numele de Monik. . Eu mi-am schimbat stilul de viata acum un an cand am inceput dieta disociata, sportul si masajul facut acasa. Mi-a luat ceva pana am slabit si mi-am schimbat intreaga mentalitate legata de mancare si exercitii fizice. Acum fac in fiecare zi 25 de min de sport. Lucrul cel mai important care m-a motivat a fost balul de absolvire a clasei a 12-a. Am zis ca o data termin liceul si nu pot sa apar plinuta in pozele de sfarsit:).
Sper ca si altii sa fie macar atat de motivati pe cat sunt eu.

GFC : anaiss lalala

Am inceput sa-mi schimb stilul de viata in momentul in cacre am observat ca trupul meu nu mai era ca inainte, luasem proportii, hainele nu imi mai veneau, cand mergeam prin oras si treceama pe langa o vitrina, evitam sa intorc capul sa ma uit pt ca stiam ca nu-mi pllace ceea ce vad, astfel am decis intr-o zi sa spun stop si sa o iau de la capat. PLus de asta aveam sistemul imunitar la pamant. Raceam f des, maa dureau toti muaschii.

GFC : Daniela Catalina Gheorghe
M-am motivat eu.Pot spne ca ma uitam in oglinda si nu suportam faptul ca sunt plinuta...Nu ma simteam bine in pielea mea..Acum m-am decis sa fac sport, sa mananc sanatos, sa respect cele 3 mese ale zilei si sa ma abtin de la dulciuri.
Cu vointa pot obtine ce mi'am propus.