7 oct. 2012

Ultima comanda Iherb

Hello,

Desi am primit comanda in urma cu vreo 2 saptamani, sau poate si mai mult, nu am gasit timp liber pentu a scrie cateva ceva despre produsele comandate .
Recunosc , sunt o mare fana a site-ului Iherb , si daca ar fi dupa mine , zilnic as da cate o comanda :)
Ce am achizitionat :







- 3 cutiute de Omega Surge (cand am dat eu comanda-fiecare cutie costa 1,95  $ , acum , costa 3.65 $
) de la Country Life , cate 60 de pastile masticabile.
 Romanii sunt inventivi, asta e clar!! Uitati-va pe okazii cu cat se vand aceste pastilute ..45 ron, nu-mi vine sa cred!!!

- Gotu Kola ( 5.08 $ ) -cunoscuta ca si planta a longevitatii ,este recomandata ca leac contra depresiei si stresului, mareste libido-ul si imbunatateste reflexele.
In India, Gotu Kola este considerata o planta spirituala, considerat totodata si tonic cerebral, imbunatateste memoria si inteligenta .... La naiba, o sa-mi creasca IQ-ul :))
Preparat ca decoct cu lapte, Gotu Kola are un efect tonic pentru nervi, deci adio stres, bun venit starilor de bine ! :))

-Ginseng Revitalizer (ales din categoria Freebies ) -secretul tineretii , folosit pentru combaterea oboselii si pentru obtinerea unei mici doze de energie :)
Aviz baietilor : Ginsengul contine steroizi , desi este o planta utila pentru marirea performantelor sportive si inlaturarea oboselii musculare  :)
Totodata, s-a dovedit stiintific ca ginsengul imbunatateste virilitatea si ajuta in disfunctiile sexuale ale barbatilor si ale femeilor .

-Healthy Eyes ( 4.25 $ )-Intrucat in ultima perioada imi simt ochii foarte obositi si totodata trebuie sa schimb si dioptriile, deoarece miopia a crescut , am ales aceste pastilute pentru a le oferi ochisorilor putin ajutor :)
Pastilutele contin luteina , antioxidant ce protejeaza impotriva cataractei si a degenerescentei maculare , mai exact ajuta la o mai buna circulatie sanguina la nivelul ochilor.

-Better Stevia ( a costat 1 $ , la momentul respectiv, acum este 6.78 $ )-este un indulcitor natural cu 0 calorii.
Gustul acestui produs este mult mai dulce decat al zaharului , de aceea folosesc o cantitate foarte mica pentru ceaiuri, cafea, etc..

Pure Gardenia French Milled Bar Soap ( pret 1 $ , acum 4,61 $ )- un sapun foarte placut parfumat , inca nu l-am folosit , dar deja m-a cucerit prin miros . L-am adaugat colectiei de sapunele :>

Cocoa Butter (1.41 $ ) -un baton multifunctional, as putea spune :)
Ador mirosul si consistenta , e absolut deliciossssss !!!Si nu, nu l-am gustat, desi tare imi mai face cu ochiul !
Am inceput sa-l folosesc pe post de : balsam de buze , crema de maini, masca de par, momentan :) Am inteles ca e foarte bun si pentru vergeturi, vom vedea ...

Crystal Body Deodorant Spray (2.79 $ )- un produs destul de laudat, pe care l-am vrut demult :) Inca nu l-am folosit, intrucat am alte produse desfacute . Cu siguranta , va avea parte de un review binemeritat .

Lip Balm Madre Bees ( 0.33 $ )- Un produs foarte bun , mai exact ieftin si bun. Mega recomandat !!Inca se afla in promotie! :)

Xyli•White Toothpaste Gel (3.81 $ ) -Un produs controversat , zic eu ..Este laudat de multa lume, dar totodata si dezamageste :) Vom vedea ...

Weekly Pill Organizer (0.49 $ ) -Desi initial am fost reticienta in privinta dimenisiunilor organizatorului , acum sunt tare incantata, e incapator, exact de ce am nevoie , ca sa nu mai stau cu pastilele aruncate prin geanta .

Si nu in ultimul rand , am primit cadou o ascutitoare . E buna la casa omului, de ce nu ? :)

Momentan nu intentionez sa mai dau alta comanda, intrucat am ¨adunat¨destul de multe suplimente si e suficient ! :) Recunosc, zilnic apar tentatii ! :>
Daca sunteti la prima comanda, puteti utiliza codul meu : VAM426 pentru a obtine o reducere de 5 $, sau oricare alte coduri pe care la gasiti pe internet .

Voua ce va face cu ochiul ?
Pentru alte informatii, va stau la dispozitie !

Pe curand ,

8 comentarii:

Gotu Kola este foarte bun si importiva celulitei, dar luat pe o perioada foarte foarte lunga (12 luni). L-am cumparat si eu in trecut, dar nu l-am luat decat timp de doua luni. Un recipient pentru pastile imi trebuie si mie. O sa fie sigur inclus in urmatoarea comanda.
Cat despre preturile din Romania...eu am vazut si in farmacii produse depe iherb, la preturi si de 5-6 ori mai mari (in special suplimente de la 21 century).
Sa te bucuri de tot ce ai luat!

Sa te bucuri de toate si sa-ti faca bine! :)
Abia astept si eu urmatoarea comanda. N-am dat-o inca dar o astept cu emotii si nerabdare :))

Crystal Body Deodorant Spray mi l-am comandat si eu. sunt curioasa in primul rand de miros.

Si eu am in lista cateva produse aseamanatoare cu cele alese de tine si abia astept sa le comand. Ador site-ul asta pentru ca au produse bune la preturi atat de rezolnabile! Vineri a trebui sa imi cumpar ginseng din farmacie si am dat 21 de euro, in timp ce pe iherb ceva asemnanator era 10$. Trebuie sa imi fac stocuri ca sa evit situatiile astea )

Sa le folosesti iubita! Mi-am luat si eu stevia vietii si-o urasc din toata inima si din tot sufletul!
Gotu Kola ala suna taaaare interesant :D

Ce rau imi pare ca nu am luat si eu cutiuta pentru pastile - si abia am dat comanda... La urmatoarea, sigur!
One thing: de unde afli despre ofertele lor speciale? Ar fi interesant sa le mai urmaresc si eu.

Aurora, multumesc pentru info :*
Dara,nu are un miros iesit din comun,e ceva ¨simplu ¨:)
Adelina, si eu sunt de acord cu tine .
Flori0304, care pastile ?
ABeautyTale, multumesc :*
Sadie : de pe site-ul lor, sectiunea : Check Out Daily and Weekly Deals!