21 oct. 2012

Sampon pentru par vopsit Himalaya-cel mai prost produs folosit!


Din start, spun un mare NU acestui sampon, pe care regret ca l-am achizitionat .



In urma folosirii samponului , m-am trezit cu  o ¨matura¨ in cap , mancarimi ale scalpului , matreata si nici macar nu mi-am simtit parul curat ..
Si sigur de vina a fost samponul, intrucat alt produs din rutina ingrijirii parului nu a fost schimbat .
L-am folosit pentru vreo 7-8 spalari, considerand ca poate mi se pare mie ...da ´de unde ?!!! Temerile mi s-au adeverit .
Cel mai tare ma enerveaza ca parul nu mai sta de nicio culoare si se incurca extrem de repede.
Nu am o podoaba ¨greu de satisfacut¨  :) , doar ca acest produs nu i-a facut in niciun fel bine ...
In prezent ma tratez cu un sampon Balea cu extract de matase, care se gaseste in magazinele DM ,si de care sunt multumita .O sa urmeze review ..De fiecare data cand am folosit un sampon Balea, m-am inteles foarte bine ..iar preturile sunt foarte mici, in raport cu calitatea produselor .

Voi ati folosit acest sampon ?

2 comentarii:

1Ce nasol, aveam impresia ca produsele Himalaya sunt bune. De la ei am avut doar un balsam de buze si a fost ok, insa e bine de stiut ca nu toate produsele lor sunt ok.

Pe asta nu l-am folosit, insa am acum unul tot de la ei, cel antimatreata, care venise la pachet cu o revista. Mie mi se pare ok cel pe care il am, e cremos si parul arata bine chiar si daca sar peste etapa de balsam (asta e, mai uit). Si se si aranjeaza foarte bine singur, ceea ce nu se intampla de obicei (podoaba mea trebuie ajutata de perie si foehn). Asta probabil e prea dur pentru ce are nevoie parul tau :)