17 oct. 2012

O noua comanda Yves Rocher..



Ador produsele Yves Rocher, si mai ales ofertele lor avantajoase .
De data aceasta am profitat de oferta din newsletter , pe care o gasiti inca activa aici , si  in urma careia se primeste o pensula pentru fond de ten la orice comanda ,indiferent de valoarea ei .
Asadar, cum geluri de dus am comandat la greu , m-am reprofilat pe lotiunile de corp, si de data aceasta am ales varianta mini a laptelui de corp cu mure .
Pe langa pensula si laptele de corp , am primit si o crema de fata pentru noapte Hydra Seve intrucat am introdus cuvantul ¨newsletter ¨ in campul de jos de pe pagina comenzii , unde scrie ¨introduceti codul dvs. privilegiat¨.
Pentru toate produsele am platit 21.00 ron , inclusiv taxele de transport.







Saptamana aceasta am primit un alt newsletter , in care ¨identitatea¨cadoului nu mai este dezvaluita , strict secret, am zis :)) Oferta o gasiti aici .


Ce ziceti, suna bine ?


3 comentarii:

Si eu am ridicat pachetul cu pensula.Mi-am luat doar un luciu de buze la 10 ron. Ce pot sa spun,sunt maimult decat multumita: luciu, pensulaprofesionala si crema buna pentru 22 de lei (cu tot cu taxe).
Am plasat o comanda mica si din oferta cu acel cadou surpriza....sa vedem ce-o sa fie!

M-ai convins sa-mi dau si eu chiar daca nu prea mai am nevoie de nimic. dar asta e, oferte prea bune pt a le rata:D

Acest comentariu a fost eliminat de autor.