8 oct. 2012

Comanda Dacic Cool


Bonjourel :)

In ultima perioada m-am tot incumetat la comenzi online si citind pe blogul  Aurorei Toma despre ofertele magazinului online Dacic Cool , am zis de ce nu ? produse bune , romanesti, la preturi mici !
In saptamana respectiva, exista o oferta : sarbatoritii care purtau numele de Grigore primeau cadou dublarea comenzii . Ei, si mai bine , nu ?:))) Nu ca m-ar chema pe mine Grigore, dar exista in familia mea o persoana care poarta acest prenume si am profitat :>





Am comandat un sampon 5 R, de care am auzit numai lucruri bune , comprimate cu Spirulina, gel contur pentru ochi si bineinteles crema pentru fata Spirulin .
Pe langa faptul ca am primit dubluri la produsele achizitionate , am primit si alte produse cadou : Sapun moale vegetal, lotiune ChelStop si inca o crema de fata Spirulin.
Cu tot cu transport, pretul final a fost de 40.50 ron. Comanda am dat-o intr-o joi , iar luni seara am intrat in posesia produselor .

Sunt placut surprinsa de diversitatea produselor oferite in cadrul promotiilor.
De exemplu, in perioada 7-11 octombrie,  toti cei cu numele de Filip , vor primi cadou dublarea comenzii . In perioada 8-14 octombrie ,la orice comanda se primeste cadou gelul anticelulitic Supliform  ( l-am folosit in trecut si mi se pare un produs foarte bun ) .

Deja am facut o noua lista de cumparaturi pe acest site, si probabil ca voi profita de ziua mea de nume :)
Printre altele, am mai bifat :






Voi ce parere aveti , va incanta ceva ?


Kisses,

4 comentarii:

Am citit si la Aurora, mi se pare super oferta asta a lor...

Eu am profitat sambata de oferta numelui Toma :D Abia astept sa primesc produsele. Tot de 40 de lei mi-am cumparat si eu, iar restul produselor au fost luate de sora mea si de o prietena. Voi astepta cu interes o noua oferta a numelui (poate se mai brodeste vreun sfant :D).


Sa folosesti toate produsele cu placere si sa ne povestesti despre ele. Te pup!

Miu Miu, da, de acord cu tine! :)
Aurora : Si eu pandesc , am nevoie de miere :)Multumesc mult,

Am avut si eu o perioada in care luam spirulina, pentru simplul motiv ca e ieftina si are la fel de multe beneficii (poate chiar mai multe) pentru organism ca si un mix super scump de vitamine si minerale. Luam 4 comprimate pe zi (e recomandat si mai mult, insa ptr persoane active fizic- not my case :P). Si efectele se simt! Supliform-ul e super bun, nu stiu cat ajuta la partea de celulita, dar iti imbunatateste vizibil aspectul pielii (de acolo probabil si senzatia ca "ti-a trecut celulita"). Eu am varianta la borcan de 500 g, ca sa fie :))E o afacere buna, zic eu.