17 sept. 2012

Mici cumparaturi ..

 Buna  ,


In ultima perioada , am incercat sa fiu mai temperata in ceea ce priveste achizitionarea de produse cosmetice / make-up...intrucat am realizat ca am foarte multe  chestii, pe care, cu siguranta , nu voi ajunge sa le folosesc .
Si totusi , tentatia e atat de mareeeeee , nu ma lasa sa dorm noaptea  :)

Din Carrefour am cumparat :


-ah , ce culoare!!!!de-abia astept sa ma vopsesc maine , chilli scrie pe mine :)Ambele cutii au costat 19,30 ron


-un set She : spray + oja ( o culoare foarte placuta si rezistenta , mi-a tot laudat-o Andreea :)) -6 ron



-un alt spray , ca tot era la oferta 2 buc( unul a fugit catre altcineva )-14 ron :)


Din Real :

Noua gama de sampon Syoss Oleo Intense Thermo Care -lasa parul foarte fin si miroase bestial ! - este o oferta-  2 buc x 500 ml -20.08 ron sau undeva la 14 ron o bucata ;

Din Dm :




Din cauza caldurii , am facut o iritatie foarte urata in spatele genunchilor si acum tratez urmele :) S-a vindecat destul de repede, in uma utilizarii acestei creme .Pret -3.99 ron

Din Sensiblu :



Mult laudata masca hidratanta de la No.7 se afla la reducere 27.45 ron .

Si ultima ,dar cea mai cu mot, Golden Rose Scale Effect -5 ron  ( ii multumesc lui Miu-Miu pentru ca am intrat in posesia acestei oje )



Pe langa acestea, am profitat si de reducerea de 50 % in magazinul Takko din Real Vitan si mi-am achizitionat cateva haine ...Dar nu am poze cu ele , doar ma laudam ! :)))


Voi ce cumparaturi ati mai facut ?

Pupici ,

6 comentarii:

Si eu mi-am luat haine din Takko la reducere! Le-am facut poze, isi asteapta randul sa apara pe aici. :)
Tare-s curioasa cum o sa-ti fie cu vopseaua asta, sa ne pui poze!

Ma bucur sa te aud.Eu am cumparat o cutie de vopsea Palette la 6 lei.Am vazut aceeasi vopsea pe care ai cumparat-o la promotie in Kaufland.Era 1 plus 1 cadou la 11 lei.

Masca No.7 am cumparat-o marti sau miercuri, din farmacia Sensiblu din Sun Plaza . Mai erau inca 2 bucati disponibile :)

Aurelia : Multumesc pentru pont ..Din pacate , ajung foarte rar in Kaufland ..Asta este acum :)

Eu m-am lecuit de sampoanele Syoss. Si am incercat mai multe variante -- toate imi lasa aceeasi impresie si anume ca nu curata bine si imi usuca parul excesiv...