5 aug. 2012

Shopping ??...yes, of course!!!

Hello ,

Caldura mare , mon cher...si lenea pe masura...!!!Si ce se recomanda in contextul dat?? shopping, mult shopping!!!:))

Saptamana aceasta mi-a venit comanda de la Yves Rocher cu prea iubitul Moment de Bonheur cadou , hmm...ador mirosul , desi imi era cam frica ca nu o sa fie pe gustul meu .


Am comandat aceste trei produse  si am primit cadou urmatoarele :


-parfumul Moment de Bonheur 50 ml ;
-servetele demachiante cu musetel;


-o caserola cu doua compartimente dintr-un material foarte rezistent...;


-o cana termoizolanta, excelenta pentru la iarna :)

Totul a costat 61,50 ron, inclusiv transportul.

Va amintiti de furtuna de saptamana aceasta ? Ei bine , pe mine si pe Andreea , ne-a intalnit pe la Pacii in cautare de brizbrizuri :))
Ne-a plouat o tura , dar macar ne-am ales cu cateva chestii frumoase :))mai ales Andreea ( sa porti fustitele sanatoasa , iar geanta....hmmm...)
Nu stiu daca ati intrat vreodata in second hand-ul de la Pacii numit Fantezia ?!...majoritatea hainelor sunt de firma , fara defecte , preturile sunt mici, incaperea este aerisita, aer conditionat, vanzatoarea tare amabila..
In urma cu cateva saptamani mi-am gasit aici doua rochite super frumoase si interesante , la 15 ron fiecare ...
De data aceasta, norocoasa a fost Andreea,  precum spuneam , eu mai putin :))
Dupa Fantezia , a urmat MiniPrix, logic, nu?doar aveau afis mare : 3, 6, 9, 19 ron..cel mai scump produs  :>
Am probat cateva chestiute , nu mi-au venit si am plecat cu :


-un plic foarte dragut,care a costat numai 12 ron.. si.........


-doua clamute adorabile :)) 1 ron amandoua;

Si am primit si cele doua produse de la Avon  :


-spray hidratant Summer Breeze (miroase foarte bine ) -5.99 ron si tratamentul cu ulei de argan -11.99 ron.


Momentan nu mai am nevoie de nimic, dar..au inceput reducerile , ce ma fac?!!!!!!
Ce promotii ati mai vazut si bineinteles, ce achizitii ati mai facut ? :)))

Pupici,

3 comentarii:

Woaaa!!! Ce chef de shopping mi-ai facut!!! I must know, pliiiiiiiiiiz, unde e Fantezia? Musai tre sa dau si eu o tura (hihi) In rest, un pic de Mini Prix shopping am facut si eu, pe fuga, la 1 Mai. Mi-am luat 3 tricouri faine cu 14 lei in total - 2 de 3 lei si una de 9 :) sa toooot cumperi asa!!! Hugs!

Frumusica comanda si cadourile de la Y R, sa te bucuri de produse!
Gentuta plic e chiar cute iar sprayul Summer Breeze il am si eu dar e pe terminate. Mi-a placut mult cat l-am folosit vara asta, e fresh si nu foarte gras si hidrateaza destul de putin!
Te pup!

Dragute agrafele. Cate foloseam si eu... uff si acum imi amintesc cate sute de culori si modele aveam :))) acum abea mai gasesc un elastic... ce schimbare in 2 ani de zile nu? :) oricum, te invit la o leapsa, cu mentiunea ca mi-ar face mare placere sa participi. Te pup