26 iul. 2012

Shopping Miniprix

Scurt si la obiect , in ultimele saptamani pe site-ul Miniprix au fost in weekenduri urmatoarele reduceri :
- 100 ron- 10 % reducere ;
- 200 ron- 20 % reducere ;
- 300 ron- 30 % reducere ;
- 400 ron- 40 % reducere ;
- 500 ron- 50% reducere ;

Ei bine, m-am benoclat pe site ca sa adun 500 ron, sa pot beneficia de 50 % reducere :))Ador reducerile, nu puteam sa pierd aceasta ocazie :> Ca sa fiu sincera, l-am fortat si pe al meu sa se uite, ca nu reuseam sa adun sub nicio forma 500 ron :)))apoi am mai gasit o amica care vroia ea si cateva chestiute .
Hai sa va arat ce mi-am luat, pozele sunt facute intr-o maniera neprofesionista, dar de, nu toata lumea s-a nascut invatata :)


















Cu totul , produsele in urma reducerii au fost vreo 120 ron :))Super afacere , nu?
Apropo, produsele rusesti miros delicios si deja am folosit samponul cu lapte de capra...este extrem de bun pentru parul meu gras..e atat de fin parul acum...!!
Voi ati profitat de reduceri ?

Pupici,

7 comentarii:

ce frumos este lantisorul acela cu ciucurei roz:x...am si eu tricoul si acel set de elastice pt ca mereu le ratacesc

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Da, sigur ca am profitat de oferta :-). Maine sper sa primesc coletul!

Acum vreo luna mi-am comandat si eu fusta bleu, dar am returnat-o fiindca imi era mare. De obicei port marimea M, mi-am comandat marimea S si tot mare imi era (talia avea 84 cm). A ta ce marime este si cati cm masoara in talie?

Sa folosesti cu placere toate produsele cosmetice comandate, iar dupa aceea sa ne spui cateva cuvinte despre acestea.

Sa te bucuri de ele!
See you soon xoxo
Follow me with Bloglovin | | Follow me with | Follow me with Facebook
http://simplement-heureuse.blogspot.ro

Accesorile sunt exact pe gustul meu! Foarte dragute si finute.

Foarte frumoase toate cumparaturile!
Si eu am profitat de reducere si m-am combinat cu sora mea si cu un baiat ca sa scoatem cei 500 e lei necesari.
Sper sa se mai repete oferta, ca prea buna a fost.

Imiplac accesoriile pee care le-ai ales si ma bucur sa aud ca samponul face parul moaale. Eu l-am comanat pe cel Acnistat,produs romanesc pentru prevenirea ingrasarii parului si lasa parul mai aspru, dar extrem e curat. O fi si din cauza ca trebuie sa ma vopsesc, pentru ca de obicei mi se usuca foarte atre parul la 5-6 saptamani de la vopsire.

Sa le folosesti cu placere! :)