9 iun. 2012

Lotiune autobronzanta Magic Summer Balea

Hello dragelor,

Vreau sa va prezint un produs bun si ieftin , cumparat din Dm , si anume Lotiune autobronzanta Magic Summer Balea pentru piele inchisa, 250 ml- 8,45 ron.


Desi eu nu am pielea inchisa la culoare, cand am mirosit aceasta lotiune in magazin, mi-a placut foarte mult, (miroase a fructe, lucru rar intalnite la lotiunile autobronzante) si m-am decis sa o cumpar, mai ales ca nu exista si varianta pentru piele nici prea, dar nici prea :)))

 Avantaje :
-un mare plus este faptul ca intra rapid in piele, nu-mi place sa astept prea mult, nu am rabdare...;
-ofera pielii un bronz discret in cateva zile, imi pare rau ca nu am poze sa va exemplific acest lucru ;
-pielea este mai catifelata si hidratata ;
-mirosul , precum spuneam, este imbietor....fructe, yamiiii!!!:) ;
-nu pateaza hainele;
-nu contine coloranti ;
-pretul este foarte bun, avand in vedere calitatea si cantitatea ;
-se gaseste cu usurinta in lantul de magazine Dm ;

Dezavantaje:
-contine cativa parabeni , dar sunt undeva la coada :) ;
-nu contine factori de protectie impotriva razelor solare, si totodata  nu protejeaza impotriva arsurilor solare;
-mi-ar fi placut sa aiba si un sclipici fin, gen lotiunile autobronzante Dove, care bineinteles ca nu se mai fabrica de veo 2 ani.

Eu o recomand  si pe viitor o voi recumpara!

Voi ce lotiuni autobronzante folositi ?

Pe curand,

11 comentarii:

nicio crema autobronzanta nu contine spf. mersi ptr review! puup

eu am folosit-o,cand se ia se ia cu pete,miroase horror si lasa pielea lipicioasa...probabil depinde de fiecare,eu o urasc,ma bucur totusi ca tie iti place.pup

Modniza, exista creme autobronzante cu SPF, am eu doua chiar.

sa o folosesti cu placere! eu am reusit sa o gasesc pe cea de la Alverde, dupa lupte seculare :)
abia astept sa o folosesc, cred ca maine o pun la treaba.
cea Dove imi placea si mie foarte mult, de 2 ani incerc sa gasesc ceva la fel de bun si de ieftin. ma incanta ca ai spus ca Balea miroase placut. asta e un lucru foarte rara la autobrozante. de cele mai multe ori mirosul e pacalitor, adica la inceput pare placut si apoi se transforma pe piele in mirosul ala specific autobronzantelor. eu asa patesc mereu.

M-ati bagat in ceata, fetelor :)

lotiunea Dove inca mai exista, am cumparat eu din alta tara, la noi nu se mai vinde :)

mmm, tre sa merg sie u sa-mi iau, habar nu aveam ca au bagat astfel de lotiune la dm. si eu am tot suspinat dupa dove summer glow :(

Ma bucur de acest review, chiar vroiam sa o cumpar!

Merci de review! Chiar o s-o cumpar si eu, pt ca-mi doresc un autobronzant care sa-mi nu-mi faca gaura in buget :)

pups

Multumesc, fetelor!
aaaa, din ce tara ai cumparat lotiunea ?

eu folosesc de cativa ani doar crema autobronzanta de la garnier este suuuupperrr