18 mai 2012

Un pic de energie ?

Olla :))

Scurt si la obiect , cu totii si toatele ne dorim ca atunci cand suntem obositi/obosite sa gasim acele produse ¨minune¨care sa ne redea cheful de viata, nu stiu daca nu e prea mult spus, dar in general acel tonus de care avem nevoie.
Cu cafea am incercat, nu a mers, hmm.....energizant, in niciun caz, dauneaza,...vitamine? nu, multumesc, nu am nevoie de un apetit si mai mare :)
Intr-un final am gasit ceva ce se apropie de ¨idealul¨meu: sa-mi dea energie,sa fie ieftin, sa fie slab caloric si sa-l poti gasi usor.
Mdaaaa, l-am gasit in Mega Image in 3 variante diferite :



E vorba de cappucino one cup Mokate, la 20 g, pret per/buc- 1,50 ron

Si avem , de la stanga spre dreapta :
-cappucino one cup fitiana - bautura pe baza de cafea cu fibre-85 kcal;
-cappucino one cup vitiene-bautura pe baza de cafea cu vitamine-86 kcal;
-cappucino one cup balancita-bautura pe baza de cafea cu magneziu si vitamina B6-86 kcal;

La gust mi se par ok, nu simt diferente intre ele , si chiar imi dau o doza de energie, un impuls sa zicem, si desi, cica au si vitamine,nu-mi cresc apetitul :)

Voi le-ati incercat ? ce altceva folositi pentru a iesi din momentele pasive, sa le zicem ?


Pupici,

0 comentarii: