16 mai 2012

Sweet dreams mist

Hello :)


Produsul pe care il voi prezenta , din pacate, nu cred ca se mai gaseste in cataloagele Oriflame, si  regret acest lucru tare mult.
Nu inteleg de ce mereu, atat la Avon cat si la Oriflame, produsele bune sunt scoase din productie la scurt timp dupa aparitie.
Nu cred ca am fost vreodata multumita de vreun balsam de rufe si mereu am fost in cautarea unui spray al carui parfum sa ma relaxeze atunci cand ma bag la somn, sa-mi imbrace lenjeria de pat intr-un parfum imbietor :) Stiu, suna ciudat, dar fiecare cu pasaricile sale :))
Pe vremea cand se practicau reducerile de 50% la Oriflame, am zarit acest spray intr-un catalog, si cum in urma reducerii ajungea sa coste foarte putin, mi-am spus hai sa -l incerc ca nu am ce pierde....nu-mi place, il marit si gata :)
Ei bine, a fost dragoste la primul miros, lavanda si floarea pasiunii au pus stapanire pe nasul meu, creierul meu, asternuturile mele :)
Inchipuiti-va ca la urmatoarea comanda, mi-am comandat 5 spray-uri, ca de, nu se stie niciodata. Iar daca stau bine si ma gandesc, trebuia sa iau 10-15, ca uite acum era bun la casa omului.








Mai am din el foarte putin in sticluta, nu stiu catre ce sa ma orientez apoi :(( Imi puteti recomanda altceva, dar cu acelasi efect linistitor,calmant?:)

O seara frumoasa!







3 comentarii:

Am iubit acest produs :((
Din pacate nu am mai gasit nimic asemanator :(

Sunt niste spray-uri de camera cu parfum de lavanda. Miros demential. :D

Bydee-make-up , poate avem noroc si il vom mai intalni in cataloagele Oriflame.



Vanilla Skin, nu vreau ceva pentu camera, vreau un produs pe care sa-l pot pulveriza pe lejerie :)