14 mai 2012

S-he 317-Copie fidela Peridot Chanel

Buna,

In ultimul timp mi se pusese pata pe gasirea unei variante ieftine a acestei oje : Peridot Chanel.
Am citit pe ici, pe colo, ca exista mai multe variante asemanatoare cu Peridot-ul  : Sephora - Dying in Malaysia -pret 18 lei , Douglas-marca ANNY( nu stiu nuanta)-pret 42 de lei, Catrice- Genius in the bottle -3 euro, Dm- S-he , nuanta 317 si totodata varianta cea mai ieftina 11,99 ron-10 ml.
O intreaga poveste cu aceasta oja, am tot cautat-o in magazine si ma enervam cand citeam ca unele fete o gasisera in magazinele Dm din provincie.
Intrand in Dm-ul de langa magazinul Unirii dupa cu totul alte chestii, am zarit-o pe EA, ma astepta :)))
Bineinteles ca imediat am cumparat-o si cand am ajuns acasa am pus-o la munca :











Oricum pozele nu au surprins in totalitate frumusetea acestei nuante ,va invit sa aruncati un ochi si pe blogul  Andreei, pozele ei reflecta realitatea :)

Concluzia ? Frumusete e, rezistenta e, ieftin e...si da, mi-am innebunit colegele la munca :)))

Spor la shopping!


1 comentarii:

Foarte draguta culoarea!
Sa.mi spui daca te,ai descurcat cu voucherul la miniprix:*