20 dec. 2011

Kisstyana's 5 days of Christmas giveaway!

Buna,


In sfarsit am gasit putin timp liber pentru a posta giveaway-ul, pe care il tot aman inca de la Sf.Nicolae :)
Pur si simplu nu mai gasesc timp, nu ma pot organiza, plec dimineata, vin noaptea si tot asa...
Stiu ca in ultimul timp pe toate blogurile se fac giveaway-uri, care mai de care mai atragatoare si consistente, si uite ca,  imi face o deosebita placere sa va prezint si eu varianta mea...Doar e vremea cadourilor, nu?
Ma bucur ca revin pe blog cu un giveaway si deasemenea ca o sa-mi sarbatoresc ziua de nume facand fericite 3 persoane :)
Mos Craciun vine anul acesta si cu ajutorul celor de la Flormar Romania , carora le multumesc mult pentru ajutor!


Sa vedem regulile , care sunt foarte simple:


1. Like paginii oficiale Flormar Romania (daca nu aveti FB,dati mail catre 5 persoane prin care sa le anuntati de acest giveaway si nu uitati sa ma puneti si pe mine in CC ( Kisstyana@gmail.com)
2. Sa va abonati blogului meu prin aplicatia GFC (aplicatia o gasiti in dreapta paginii,dar trebuie sa aveti cont Google sau Gmail;
3.Lasati un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ati dat like pe Facebook, respectiv cu care v-ati abonat prin GFC si bineinteles sa-mi spuneti ce va doriti cel mai mult anul acesta de Craciun, fie ca este vorba de un cadou, de revederea unei persoane, orice va trece prin cap :)


Premiile sunt secrete, doar sunt cadouri din partea lui Mos Craciun, nu? Daca am dezvalui in ce consta, unde mai e farmecul ?:)))
Va las totusi doua indicii: sponsorul si faptul ca sunt atat produse de make-up , cat si de ingrijire :)


Va tin pumnii!
Multi pupici!


                   


P. S : Bradul l-ati impodobit? Eu nu...poate reusesc intr-una din nopti :)))                            

38 comentarii:

Buna :)

Fb: MissRux Rux
Gfc: MissRux

Anul acesta de Craciun imi doresc sa fiu linistita si sa am puterea sa ma impart in mai multe locuri in aceeasi zi fara sa ma stresez :), asta pe langa multa sanatate tuturor :)

Daca ma gandesc la cadouri, atunci vreau:

* multe tarte parfumate yankee candle :);
* un set de pensule;
* rujuri :);
* 2-3-4 bluzite :D;

Si cam atat, am primit deja din cadouri :)

Sarbatori fercite iti doresc si sa primesti de la Mos tot ce ti-ai pus pe wishlist! Multa sanatate!

gfc: andrewtza_luv
fb: andreea ema

eu imi doresc multa sanatate...:X

FB: Andrici Doina Elena
GFC: andricidoina
Imi doresc sa primesc de Craciun o banda de alergat!:D

Gfc-Raluca
FB-andreescu raluca

Anul acesta ii voi scrie din nou Mosului...in ajun...fac acest lucru de 2 ani(acesta este al treilea)..in fiecare an mosul mi-a indeplinit dorintele si de aceea ii mltumesc ! Anul acesta imi doresc sanatate pentru fetita mea si mai apoi pentru noi, intelegere si aceeasi dragoste de care am avut parte si pana acum din partea sotului....si mai vreau ceva: sa reusesc sa ma angajez..desi orasul in care stau este ”mort”...Dar intodeauna trebuie sa speram si sa avem credinta! Pupici si imi place ideea concrsului...Mosul aduce in dar...surprize!

FB: Ana's Beauty Blog
GFC: Ana Maria

Mi-as dori sa fiu acasa cu familia si prietenii, sa am puterea sa trec peste toate problemele si sa pot realiza tot ce imi doresc.

Daca e vorba de dorinte materiale: niste pensule Sigma, palete Sleek, haine... girl stuff :)

GFC: shadow_alley_cat
FB: Acoffeeaddict Triestoblog

de craciun imi doresc sa termin renovatul apartamentului ca imi mananca zilele si banii!

Buna!
Fb:Cris Raduly
Gfc:Cristina♥Cris
Mi-as dori un Craciun linistit cu toata familia :)
Sarbatori fericite si un Mos cu tot ce iti doresti :)

GFC Toppy
FBK Alexandra Rotaru

Anul asta am primit tot ce mi-am dorit si nu vreau decat sa ninga sa pot petrece mai mult timp cu familia si niste timp liber...asa cam o luna de concediu:)) cer mult?

GFC Hermina
FB Hermi Blue
Anul asta de Craciun imi doresc sa petrec timpul cu iubitul meu ca nu prea l-am vazut mai deloc de cateva luni :(

Fb : Blondis Blondutza Blondis
Gfc: geoblondis
Cel mai mult mi-l doresc pe iubitul meu acasa pentru ca e departe si sanatate pentru toata familia si toti prietenii mei :P

Buna!
GFC mariana
FB LIKE :Mariana Faur
Imi doresc din tot sufletul ca mama sa se faca bine!!!
Multumesc

Like:Eftene Tamara
GFC:aureliaeftene
In acest an imi doresc ca macar de Craciun sa nu mai am probleme de sanatate pentru ca ultimii 14 ani au fost cam grei.Nu-mi doresc lucruri materiale ci doar sanatate si ma rog ca relatia mea cu sotul meu sa fie macar la fel de frumoasa ca pana acum!Sarbatori fericite tuturor!

Fb: Adina Mb
GFC: Sadie

Imi doresc sa ajung cu bine la ai mei si sa mai stam cu totii impreuna, am impresia ca sunt cam down lately, nu ne-am mai reunit demult, toata lumea e cu grijile pe cap si prea stresata...
La partea de cadouri, anything will be good. Imi doream o pereche de pantaloni si ieri i-am adaugat in sacul Mosului, ca sa fiu eu sigura.

Buna Miss <3,
Am dat Like:Adina Podgorencu
M-am abonat la blogul tau foarte dragut cu numele :Adina XoXo
Dorintele mele de Craciun:
1.Sa ninga (e cea mai importanta)
2.Sa nu racesc
3.Sa plec macar 2 zile la munte
si 4.in privinta cosmeticelor mi-as dori doar cateva oje noi (ador unghiile colorate)
Pupici,
Si sper tie sa iti aduca Mosul exact ce iti doresti :)

Buna !!!
FB Iuliana Gondos
GFC iulika_ct
Cel mai mult imi doresc sa petrec un Craciun linistiti alaturi de toata familia, si sa nu imi sune telefonul de munca :)
Sarbatori linistite si fericite tuturor !!!

GFc: Carmen
Fb: Carmen Ghituleasa
Eu imi doresc in primul rand sanatate pentru mine si familia mea pt ca daca o avem lucrurile materiale le putem obtine.

fb: andra katerina
gfc: bbydoll

Mi-as dori ca Mos Craciun sa nu-mi lase prietenele sa plece in Anglia :(

GFC: beauty_and_others

FB like: Nicoleta Alexandra

De Craciun nu-mi doresc lucruri materiale, decat sanatate, liniste si iubire si ... sa ningaaaaaaa !! :x

buna
gfc LiLi
fb Diamond Dust
imi doresc zapada!

fb: Vale Tina
gfc: chocolate_girl_valentina
Mi-as dori ca de Craciun sa fiu alaturi de iubitul meu,nu imi doresc nimic altceva. :(

Buna!
Frumos gestul tau cu acest giveaway!

FB: Ilie Ioana-felicia
GFC: ilda76

Imi doresc ca Mosu' sa ne aduca un sac plin cu sanatate, liniste si armonie, relaxare si odihna!

Sarbatori fericite!:*

FB : Georgiana Popa
GFC : YellowJade

Anul acesta, de Craciun, imi doresc o saptamana petrecuta cu ai mei parinti, pe care nu i-am mai vazut de vreo 3-4 luni. Imi doresc sa ii bucure cadourile pe care le duc acasa pentru ei, sa avem un brad frumos... In ceea ce priveste lucrurile materiale, mi-as dori 1-2 blush-uri si un fond de ten nou, atat :)

GFC: Ana
FB: Ana Maria

sanatate si rabdare, e tot ce imi doresc de Craciun si nu numai.

Buna
GFC: Iosif Maria
FB: Iosif Maria

Doresc sanatate familiei, iar pentru mine cateva kilograme in minus:)

FB: Lili Ion
GF: Lili
Sarbatoarea Craciunului sa aduca sanatate tuturor, puterea de a intelege oamenii din jur asa cum sunt, fara a-i judeca prea aspru, ganduri bune pentru apropiati...

Like: Marin Elena.
GFC: Madutza.
Imi doresc sa petrec timp cu ai mei, sa-mi iau licenta cu bine... si vreo cateva parfumele :D (am pus ochii pe Tesori d'Oriente, varii arome).
Multumim, pupici! :*

FB - Luiza Olteanu
GFC - Luiza O

Cel mai mult imi doresc un telefon mai performant, caci cel pe care il am face figuri rau de tot!

gfc lucy
fb lucia vlad
imi doresc sanatate, fericire si pace pt toata lumea,sa fim mai buni si mai rabdatori cu cei din jur.

GFC : Crazy CoCo
fb : Coconel Madalina
mi-as dori o paleta SLeek :X

Buna
FB:Dany Visan
GFC:Adry Ana
De Craciun imi doresc sanatate si fericire si sa ninga!

Sper ca nu e prea tarziu sa ma inscriu...
FB Monica Oprea
Gfc Monica
Ce-mi doresc de Craciun? Sa am persoanele dragi alaturi, un brad frumos impodobit si multe cadouri...

GFC: Ciubotaru Alina
FB: Alina Andreea Ciubotaru
Imi doresc ca anul 2012 sa fie mai bun din toate punctele de vedere fata de anii trecuti! :(

fb : alexandra malina
gfc : malina
Anul acesta imi doream sa fiu alaturi de iubitul meu de Craciun dar ma bucur totusi ca sunt alaturi de parintii mei pe care nu i-am vazut din vara si de care imi era extrem de dor.Imi doresc ca Mosul sa fie darnic macar anul acesta cu mine , sa "imi aduca" casuta pe care mi-o doresc de cativa ani si de care am mare nevoie si multa sanatate pentru patintii mei ! Asta imi doresc de la Mos Craciun sper ca macar anul asta sa nu uite de mine , la fel cum a facut in ultimii ani :(... Sarbatori fericite si multa dar multa sanatate !

FB: Diana Belean

GFC: Doda

Primele lucruri care mi le doresc sunt: sanatate , dragoste , bucurie ...

Si apoi urmeaza prostioarele acelea de care are nevoie orice fata :D:D:D

Buna!

FB: Corpaciu Florentina
gfc: flori corpaciu

ce-mi doresc eu de Craciun? doar pace sufleteasca si un strop de fericire, atat :)

Craciun fericit !
La multi ani!:*

GFC: Hannelore Gurbet
FB: Hannelore Gurbet

eu imi doresc sa reusesc sa aduc un zambet pe buzele tuturor celor cu care ma voi vedea in aceste zile, sanatate si fericire familiei mele!!!!

GFC: Alexandra Simon
FB: Alexandra Ioana Simon


De Craciun mi-am dorit sa ninga.. Dar nu prea s-a putut.. Dupa Craciun imi doresc fericire si sanatate :)