28 dec. 2011

Castigatoare Giveaway!

Buna seara,

Ce faceti, cum a fost de Craciun? Ati primit cadourile mult asteptate? Sper ca da :)
Multumesc mult pentru urari si pentru inscrierile la giveaway...Sunt ceva inscrieri si sper ca ma veti urmari in continuare, mi-am propus sa am cateva postari saptamanale, nu lunare , ca si pana acum :)))

Prin urmare , cele trei castigatoare sunt:

Premiul 1: Raluca Andreescu



       -gel de dus Avon Garden of Eden
       -ruj Nyx,nuanta Vitamin
       -gloss Flormar True Color,nuanta 16
       -rimel Flormar Pretty Intensifyng,nuanta black
       -fard mono Flormar metalic,un gri superb
       -top coat Flormar pentru matifiere
       -glitter eyeliner Flormar,nuanta 307

Premiul 2: Aurelia Eftene


     -oja Flormar Supershine Miracle,nuanta U32
     -crema maini Essence,vanilie si mar
     -ruj Nyx,nuanta Flower
     -rimel Giordani White Gold
     -gloss Flormar Supershine,un roz delicios,nuanta 105


Premiul 3: Ilie Ioana-Felicia


                                                                                                                                           
     -ruj Oriflame Visions,nuanta Leo
     -gel dus Yves Rocher,lamaie verde din Mexic
     -oja Flormar ,nuanta 429
     -rimel Oriflame Lash Explosion,nuanta black
     -gloss buze Avon Glazewear Metallic

    Felicitari!!!! Cam acestea sunt premiile ,sper sa fie pe placul vostru !  Astept sa ma contactati in 48 de ore.(Kisstyana@gmail.com)
   

    Multumesc mult inca o data Flormar pentru ajutor! 


    Cu drag,             

7 comentarii:

deci...NU-MI VINE SA CRED! chiar nu imi vine sa cred! un cadou minunat..ca tot ma plageam ca nu am primit nimic de Craciun..

nu gasesc adresa de email la care sa iti trimit datele mele!pup

Buna!:D
Ce bucurie mi-ai facut, multumesc, multumesc!!! Am scris pm pe forum cu datele personale...
Pupicei si imbratisari!

Felicitari celor 3,
Sa ne anunti si pe noi, pe masura ce te contacteaza castigatoarele.

nu gasesc adresa ta de email pe nicaieri off

Fetelor,scuzati-ma, am uitat de adresa de email :)))))
Kisstyana@gmail.com

Felicitari tuturor, urmeaza un alt giveaway in ianuarie de ziua mea!:))))

Felicitari castigatoarelor <3:X