16 nov. 2011

Uite cum dorinta devine realitate!!!

Buna seara,

In sfarsit am ¨prins¨dorinta de a posta pe blog :) In  ultimul timp, era doar in trecere, intrucat lenea si/sau lipsa de timp si-au cam spus cuvantul.
Ei bine,eu nu-s norocoasa, nu cred ca am mai catigat vreodata ceva...dar, niciodata nu spune ¨NU¨ :)
In urma cu ceva timp, Alexandra Rotaru a organizat un giveway tare atragator, la care intentionam sa particip, dar daca nu-mi aducea aminte Alexandra,sigur nu o faceam( multumesc inca o data).
Uh, produse Kiko imi doream de ceva timp, dar de unde Kiko in Romania??Deci,pune-ti pofta´n cui,mai draga!!:)))
Uite ca Alexandra si Random mi-au cam citit gandurile si in prezent sunt fericita posesoare a doua oje,un ruj si un fard Kiko.

                                                   
                                            
  Oja albastra e clar, mai mult decat clar, in topul preferintelor!!!
                 



      Iar despre ruj nu mai vorbesc, un nude trandafiriu perfect. Nu stiu daca exista asa ceva,dar pentru mine e posibil orice :)))

     Fardul este auriu,niste irizatii...seamana mult cu un pigment de la Nyx, am dreptate, Andreea?:)) Cel cu care m-ai machiat atunci la nunta... :-p

                   

       

      Este cam prafos, dar peste un primer merge de minune...:)


   Pe langa aceste produse, am mai primit si renumitele produse Ivatherm, si anume: lotiunea micelara si crema de corp.
   Lotiunea micelara am mai folosit-o si in trecut si am fost tare multumita. Nu mai am nimic de adaugat despre acest produs ,s-a spus tot , peste tot :))))
  Crema de corp o voi folosi in cateva luni, intrucat momentan am altele la rand .                                                                                      
             Cam atat am avut de spus pentru azi,va pup!!!Multumesc Alexandra pentru ocazie!!                                                            

7 comentarii:

Sa le folosesti cu placere :D oja albastra de la Kiko e super, de cand am zis ca imi iau si un dupe dupa ea.....iar fardul arata foarte foarte bine :)

Multumesc mult :)
Sunt absolut indragostita de oja albastra :)))

sunt superbe si, da, seamana cu pigmentul NYX, doar ca al tau e un auriu mai neutru, nu asa galben. Dar cred ca pe o pensula umeda se aseaza ca o folie metalica :X

Sa le folosesti cu placere! Superba oja albastra.

Sunt tare frumoase ojele si tot premiul e super! As fi vrut sa vad si rujul..
Sa le folosesti cu placere :)

sa le folosesi cu drag!
oja albastra e absolut superba!
si lotiunea micelara si crema de corp cred ca o sa fie perfecte pentru sezonul rece.