20 nov. 2011

Cel mai bun dizolvant de unghii: Cien!

 Buna,



Ce repede trece weekendul, nu-i asa ? De fapt, timpul in general, nu doar weekendul :)
In curand vine Mos Craciun .....cadouri, zile libere!!!!:))
Ador magazinele Lidl, de prima data cand am intrat intr-unul in Spania.Produse foarte bune, la preturi foarte scazute.
De dulciuri nu mai vorbim, produsele marca proprie sunt cu adevarat deosebite , dar si cele pe partea de cosmetice sunt mai mult decat ok.
De ceva timp, vroiam un recipient pentru dizolvant care sa aiba dozator, pentru ca de obicei turnam prea mult pe discheta demachianta si uneori si pe jos :)))
Cand am fost ultima data in vizita in Lidl, am gasit exact ce-mi trebuia, nu doar recipentul, ci si continutul..

                                        




A costat 6,50 ron, continut 200 ml.
-curata nemaipomenit,fiind ideal si pentru unghiile false;
-pare ciudat, dar am impresia ca miroase a fistic :)) ;
-se dozeaza exact cat ai nevoie,nu curge;      


Nota 10 +!!


Pe curand!                                             

6 comentarii:

Yep! I use this all the time! Eu tot din Ungaria mi l-am cumparat, dar acum ca avem si noi Lidl in Tm, o sa am de unde sa-mi fac plinul!:))

Pup.

Eu am mers pe mana Andreei si mi-am luat Kallos - cel uleios si aparent fara acetona. Sunt foarte multumita!

Trebuie sa iau si eu ceva de la Cien. Deja am facut o pasiune pentru servetelele, padurile, aparatele de ars din Lidl....acum trebuie sa trec si la cosmetice. Sunt ieftine, asa ca nu am nimic de pierdut. Maine de dimineata cred ca dau o tura sa imi cumpar un balsam pentru par si cand o sa mi se termine dizolvantul de unghii cu siguranta il iau pe acesta.


Te pup!

Adina,sa-l incerci si pe acesta:)))
Aurora,ador padurile de la ei,de balsam nu stiu nimic,nu am folosit,dar e pe lista!
Anda,este ca are un miros specific,aduce a fistic ?!:)))

Pupici,

I need this!!!!
mai am 3 picaturi de acetona pe fundul sticlutei :)
zilele astea sper sa merg si eu la un Lidl si sa-l gasesc!!
multumesc pentru review! a picat FIX la tzanc :))

si eu l-am incercat aseara prima data ! este tare bun ,dar imi usuca un pic cuticulele !ador recipientul ,si e mareee !:D