3 oct. 2011

Dragoste la prima atingere..Manufaktura

 Buna :)


Acum cateva zile am achizitionat un voucher de 50 % reducere pentru produsele Manufaktura .
Desi nu incercasem aceste produse, nu am ezitat o clipa in achizitionarea voucherului.
Citisem pe mai multe bloguri review-uri pozitive,deci...nu aveam ce sa pierd..da,bani,intr-adevar....dar nu a fost sa fie :) Sunt extrem de incantata de achizitiile facute..
Martea trecuta am dat o fuga cu MooNy in Afi Cotroceni,in ideea sa mergem direct la Manufaktura,dar de unde, am hoinarit pe ici , pe colo.. Ba,chiar am ajuns si la Sabon(aveam pregatit si pentru acest magazin mult IUBITUL voucher de 50% daruit de Katyna (iti multumesc mult).
Sa trecem la produse,pacat ca nu le si puteti mirosi :)))


                                             

De la stanga spre dreapta avem:
-Gel de dus su sare termala,miros imbietor de visine;
-Peeling de dus ciocolata si portocale,ah....vreau in baie,doar cand ma gandesc:))))(multumesc Iulianei Manea pentru recomandare)-si apropo,nu uitati ca puteti castiga si acest produs si pe blogul ei,deci grabiti-va,mai aveti timp doar pana pe 8 octombrie :)))
-Ulei de baie cu sare termala-menta si eucalipt,numai bun pentru zilele toride;
-Balsam de buze cu bere....cata catifelare!!!!!


Cele patru produse au costat 61 de lei,in urma reducerii.
Toate produsele sunt deosebite,curata,hidrateaza,miros extraordinar,doar ca pentru mine pretul lor ar fi un adevarat incovenient,daca nu as gasi vouchere cu 50% :)
Sincer,nu mi-as permite sa dau 30 de lei pe un gel de dus de 250 de ml,dar la 15 lei merge de minune :>

Pupici ,

P.S: Stiu ca v-am facut pofta de balaceala,deci cautati ratustele si haideti!:))) 

4 comentarii:

Super frumoase achizitiile.
Produsele manufaktura au un miros grozav. Sunt cam scumpicele la pret intreg, dar la reducere nu le mai poti rezista ;))

Ce de bunatati!
Sa le folosesti pe toate cu mare mare placere in bai dese si lungi :D.
Cat despre pret - este adevarat ca e nitel piperat, dar noroc cu reducerea de care ai avut parte.

Multumesc :)
Deja astept urmatoarea reducere!:)))))

Hey, n-ai pentru ce.

Si mie imi plac produsele de la Manufaktura, dar parca un strop mai mult imi plac cele de la Sabon.

Poate reusesc sa fac cateva poze dragute cu produsele pe care le-am luat atunci de la Sabon.

Te pup