22 oct. 2011

Avem nevoie de baza pentru unghii!

Buna,

Ieri am vizitat-o pe MooNy , intrucat a fost ultima ei zi in Romania.In dimineata aceasta a plecat la Londra ,deja mi-e dor de ea :(((
Dar sa nu mai vorbim de lucruri triste,totul o sa fie bine...
Tot ieri am cunoscut-o si pe Monica-pisica albastra :))) O persoana deosebita,cu mult umor( Sa stii ca inca nu am renuntat la ideea de a-ti cumpara pantaloni cu reflexe :)))
Am plecat impreuna de la Andreea, si bineinteles ca nu spre casa, ne-am oprit la reprezentanta Kallos de la Sf.Vineri, iar apoi am dat o raita pe la magazinele cu cosmetice de la metrou...
De la Kallos ne-am luat lacul pentru uscare rapida, la recomandarea Andreei intrucat este un produs foarte bun, 2 in 1,usuca , dar ofera si un luciu magnific.
De la magazinele de jos de la metrou am achizitionat 2 produse Orkidee: tratament calciu si lac neon(4 lei/buc).
La ultima vizita facuta magazinelor de acolo, am vazut un gel acrilic ,care scria ca ofera protectie unghiei.
Daca atunci am rezistat tentatiei de a o cumpara, acum gata, a mea a fost :))))


                                                             (poza este preluata de aici )


Am fost destul de reticienta, dar acum nu regret achizitia facuta.
Ei spun ca este un gel protector dur, dar mie nu mi s-a parut asa, ba din contra, e un gel soft,care ofera baza unghiei, o intareste si in acelasi timp lasa si un luciu nemaipomenit.
Imi pare rau ca nu va pot arata diferenta, dar din pacate aparatul meu nu este acasa.. :(
Produsul a costat 9 lei, are 8 ml,iar amabalajul e foarte cute.
Consider ca am facut o investitie foarte buna, mai ales ca in urma unghiilor false am ramas cu unghiile foarte moi,casante si tot tacamul..
Eu va recomand acest produs, mai ales daca intampinati probleme cu unghiile like me :(

                                         
Pupici,

7 comentarii:

Eu tot tanjesc dupa gelul ala Orkide, insa nu l-am gasit, iar in Bucuresti n-am apucat sa-l caut...

Normal ca ai nevoie de baza!
Te pup!

darling imi spui si mie de la ce statie de metrou ai luat gelul?sau pe unde il mai pot gasi...eu tot caut ceva care sa-mi intareasca unghiile dar nu gasesc nimic sa-mi placa si chiar m-ai facut curioasa...

Si eu as avea nevoie de o baza. De la o vreme mi se tot exfoliaza unghiile, mai ales ca le agresez atunci cand indepartez sclipiciul din oja.


Merci de review!

Sadie,daca vrei,iti trimit prin posta...
MooNy,te pup:*
Suedessa,statia de metrou de la Unirii,iesirea care da spre capatul tramvaiului 32.
Daca nu te descurci,spune-mi si incerc sa-ti explic cu mai multe detalii :)
Aurora,npc,daca ai probleme cu unghiile,chiar merita acest gel!

ce ma bucur ca s-a dovedit util gelul acela! sper sa-l porti cu placere si cu cat mai multe oje colorate peste :)

...iar despre pantalonii cu reflexe...ce sa zic: am vrut reflexe, reflexe mi-ai dat!! ;)))
numai fundul nu mi-a sclipit duochrome pana acuma! :)))

Am vazut si eu gelul de la Delia tot la chioschiurile de la metrou...tare as vrea sa aud parerile tale despre el dupa ce o sa-l folosesti mai mult :)