24 sept. 2011

Un scurt shopping...ca de vineri..!

Buna,
Dupa o saptamana de munca,oboseala,nervi si tot tacamul, trebuia neaparat sa ma rasplatesc cumva :)))si cum shopping-ul este cea mai buna terapie,m-am intalnit cu MooNy si am dat o raita prin DM-ul de la Unirii si bineinteles ca si pe la tarabele de langa Gogoasa Infuriata.
Achizitiile mai jos:

                         

                         
Gelul de vis se numeste -Balea young gel dus de vis 250 ml-contine arome de mosc,migdale si trandafir.
Face multa spuma,mirosul persista ceva timp pe piele,iar pretul....nemaipomenit de bun = 5.49 ron.
Oja e nr.D 53 si a costat 3 lei,am luat-o de la o taraba.E verde cu irizatii aurii,superba!!!!
Cele 3 perechi de cercei au fost 5 ron...desi ,initial erau 2 perechi la 5 ron,era ziua vanzatoarei,cica... :))))
 Iar de Brevoxyl, dupa cum bine stiti multa lume il utilizeaza in tratarea acneii,asadar o sa incep sa-l folosesc pe barbie,in zona maxilarelor ca de ceva mai multisor timp imi ies o gramada de monstri durerosi :(
Brevoxyl-ul l-am cumparat de la farmacia Dona,vis-a-vis de Carrefour Unirii, si a costat cca.24 de ron.
 Maine planuiesc sa ajung la targul de tomna Raw Generation,organizat la Rin Grand Hotel,mai multe detalii  aici .
 Sper sa gasesc ceva interesant si pe acolo,desi marturisesc , ca deja am pus ochii pe produsele Jovis, mai ales colectia Emotions :)                   

O sambata relaxanta!                                         

6 comentarii:

Of ce rau imi pare ca nu ajung la targ, mi-ar fi placut sa merg la standul Jovis :(

Am mai ochit o oja frumoasa la tineeee, cea pe care o purtai cand ai facut pozele :))

Sa folosesti sanatoasa tot ce ti-ai luat :*

Multumesc!
Sa stii ca nu este oja,e stratul de gel,asa colorat e:)

ce unghiute avem:> sunt false?

Am si eu o oja cu o nuanta asemanatoare cu cea luata de tine, dar m-a dezamagit foarte tare textura :(.
Poti face pls un NOTD ca sa vad cum arata pe unghiute?

Te pup si sa le folosesti cu placere!