22 sept. 2011

Review oja Orkide 212

Buna,
Oja prezentata este una dintre cele achizitionate la targul de la Romexpo.
A costat doar 3 lei,precum am mai spus si in postarea trecuta,culoarea e superba: un albastru inchis cu sclipici,se usuca destul de repede,iar data in 2 straturi arata bestial.Sunt data cu ea de aproximativ doua zile si  nu a sarit deloc,in conditiile in care am facut si treburi casnice.
O recomand!!!!

                                 

                               

                                         
        Cam acestea sunt si pozele,din pacate nu au iesit asa cum as fi vrut,dar...poate ii dau de cap aparatului :)...si de ce nu si tehnicii mele :P
       Katherine,iti multumesc pentru request,it´s the first :> (me happy)..     


Buah´bye!!!                                                                                                                           

7 comentarii:

Acum ceva vreme o prietena mi-a recomandat ojele acestei firme. mi-a spus ca sunt mult mai rezistente decat multe oje mai scumpe.
Din pacate nu le-am vazut pana acum pe nicaieri, dar ajung eu intr-o zi pe la metrou si le caut.
Pup:*

Pai sa stii ca se gasesc in multe magazine de la metrou si chiar si in piete :)

Mie imi plac mult ojele de la firma asta.. Rezista foarte bine si sunt si ieftine! Ai cumva poze cu manichiura de dinainte? Se vede putin in prima poza, dar presimt ca imi place la nebunie! pup!

Ce unghiute mari ai...oja arata divin! sper sa o gasesc si eu

Multumesc mult,fetelor!
Lauren,da,am...voi posta in seara aceasta sau maine!