13 sept. 2011

Ieftin........si bunnnnnnn!

Buna,
Eh,daca mai stateam putin faceam doua luni de cand nu am mai postat pe blog..Mda,rusinica,dar asta este..Tot zic ca ma mobilizez,dar lipsa de timp isi spune cuvantul..am multe in cap,dar.......ramane un  mare DAR :)
In ultimul timp am cam exagerat cu cumpararea produselor de makeup,iar cu machiatul??hmm...am folosit rimel..si cam atat..ideea e ca imi place sa le am,mereu mi-am dorit multe farduri...in liceu nu prea aveam bani de investit in cosmetice,so..ma limitam la strictul necesar..iar cand m-am angajat si am avut banutii mei,am dat iama...ia si de-aia,si d-aia..si tot asa..
Ultima achizitie ,¨renumitele¨farduri Qianyu,o trusa cu 9 culori absolut fantastice(am achizitionat-o de la un magazin de la metrou de la Unirii)



Deci,deci...ador aceste culori,rezista cateva ore bune,sunt ieftine,au parabeni..si de toate,dar de unde bani numai pentru produse bio?Doar traim in Romania,drept urmare,ia priviti mai jos ce am vazut pe plaja din Constanta..
 

Pe curand,azi o sa dau o fuga la vopsit,oare ce culoare sa aleg?Acum ceva timp ma batea gandul...verde???Hm..nu am eu curajul sa ma fac verde...dar totusi...acolo,niste suvite?:)
Pupici,pe curand! 


3 comentarii:

welcome back! sa te tii de treaba :)

Bine ai revenit. Te asteptam cu mai multe postari :*
in privinta cosmeticelor ai perfecta dreptate, uneori ma indur cu greu sa imi iau ceva mai scump, dar dupa ma gandesc ce naiba? Dupa ma mustra un gand, dar dupa un timp imi trece. Oricum in ultima perioada am lasat-o mai moale cu cumparaturile deoarece incepe imediat facultatea.
Despre plajele romanesti nu are rost sa mai discutam, in special de cea din Mamaia, care este oribila. Nici sa ma plateasca cineva nu as sta la un hotel de 5 stele cu plaja privata plina de alge, oribil.
Verde? Esti sigura? :)) Daca se duce dupa cateva spalari go 4 it. Eu am fost toata mov, un mov intens acum 4 ani :))

hahaha verde... daca nu o vopsesti si pe cateslusa in verde tot degeaba:))