24 sept. 2011

Craiasa zapezii...pentru doua zile!

Hello,
Nu ma mandresc asa mult cu noile mele unghiute (false, bineinteles) dar daca tot le am, trebuie sa le colorez, nu???
Lauren m-a intrebat in ultima postare daca am poze cu manichiura de cand facusem pozele cu oja Orkide...da, am..... Si pe mine m-a incantat tare mult ce a rezultat in urma combinatiei facute, si anume: Flormar Supershine ,nr.21 si Passion,nr.136(6 lei, respectiv 4 lei).
Nu vreau sa descriu culorile,las pozele sa vorbeasca :)

                   



             

                         



Ei, ce spuneti?Va place?

Pupici,                                                                                                                                                     

9 comentarii:

Daa, stiam eu ca am ochit ceva frumos frumos!!! Imi place! Daca nu ziceai ca sunt false credeam ca sunt ale tale, zau.. Nu sunt eu fana a unghiilor foarte lungi, dar ce-i drept, modele se vad mai frumos pe ele asa :D te pup

Ce fain e lacul sclipicios :X. De unde l-ai achizitionat? :D

Modelul pare interesant dar aspectul unghiilor lasa de dorit..adica mie una nu mi se par deloc ingrijite, fiecare unghile are o forma diferita... Poate e din cauza gelului, si aici nu e vina ta, ci a persoanei care ti le-a pus. Sau poate asa au iesit in poza..nu stiu, eu le vad asimetrice si putin..inclinate in stanga/dreapta, poate ar trebui sa ti le pileasca mai bine si sa aleaga o forma potrivita mainilor tale. Unghiile lungi nu se potrivesc tuturor, mai degraba scurte si drepte, simetrice. Sper ca nu te-a suparat comentariul meu, dar nu as vrea sa te mint si nici sa trec cu vederea. Te pup!

Iulia,l-am luat de la targul organizat la Romexpo weeekendul trecut: Cosmetics Beauty Hair.Intr-adevar, este foarte unica,daca as putea spune :)

Blonde Kitten,crede-ma,stiu acest lucru. In urma cu ceva timp am cumparat un voucher si cam asta a fost rezultatul serviciului achizitionat.Dupa indelungi discutii cu site-ul de reduceri am reusit sa-mi recuperez banii pt.acest serviciu de foarte proasta calitate. Vor urma detalii intr-o postare viitoare despre salon,etc. Multumesc pentru sfaturi :)

Aaa nu stiam de asta.. Oricum trebuie sa fie pilite putin ca sa capete toate aceeasi forma. Daca te hotarasti sa le mentii, la urmatoarea sedinta cred ca se rezolva tot. :D Pup! :*

Kitten, au fost puse atat de prost ca nici nu se pune vorba de intretinere. SOILER ALERT: deja se dezlipesc