28 iul. 2011

Sloganul Real: ¨Ne place sa ne amagim clientii!¨

Buna,
Va spuneam in postarea trecuta de mirifica promotie a magazinului Real,si anume: oja Rimmel ,gama I love finish,1+1 gratis,8.79 ron.
Eu deja imi achitionasem doua oje,dar ma ochisem inca alte doua .
Azi am vrut sa le cumpar,insa am avut o surpriza tare neplacuta,pe casa nu intra 1+1 gratis,nici vorba!!!!
Am fost la doua case,ambele casiere spunandu-mi ca nu exista aceasta promotie,desi in raion era ditamai afisul...si colorat si tot ce vrei,scria clar¨1+1 gratis¨.
Bunnn...m-am intors in raion,nu era niciun angajat,m-am dus pe la detergenti..poate,poate...gasesc si eu pe cineva..si da,am gasit,cica¨managera¨,cum se intitula doamna respectiva.
Ea se ocupa de raionul de detergenti,dar totusi isi permitea sa-si dea cu parerea¨auzi,stii ce...? e vina TA,trebuia sa iei culori identice,nu am chef de scandal!!!¨Asta a fost replica doamnei¨managere¨...
Frate,zilele trecute am cumparat doua oje si au intrat pe casa 1+1 gratis,acum de ce nu ar mai intra,desi pe pagina de FB al celor de la Rimmel,nu scrie nicaieri,ca trebuie sa iei culori identice?
Bataie de joc,in primul rand ...reclama falsa si apoi atitudinea angajatei...adica,stai putin,ne tragem de sireturi???Am facut vreo facultate impreuna si nu mai stiu eu???
Ma intreb,oare conducerea  Real are idee de ce se intampla in magazin?Dar cei de la Rimmel?ei sunt in pierdere,bineinteles,pentru ca trimit gratuitati pe care hypermarketul in loc sa le vanda 1+1 gratis,solicita bani per produs,adica nici vorba de promotie sau gratuitate.
Clar,o sa am grija sa le transmit tuturor ce atitudine recalcitranta au angajatii Real,¨promotii false¨...hm,oare chiar traim in tara lui Papura Voda?
Spre final,va spun ca am stat de vorba si cu persoana in atributiile careia intra si partea de produse de make-up.
Mi-a dat dreptate,fara a-si cere scuze,dand din umeri...No comment,sunt dezamagita total,sunt curioasa doar daca se va sesiza cineva,poate cei de la Rimmel...sau chiar Real??

Deci,daca vreti sa profitati de aceasta reducere,incercati in magazinele de specalitate,si nu hypermarket!


Pupici,

6 comentarii:

da, tipicul raspuns romanesc. E greu iti dai seama sa fi responsabil de un mic stand de cosmetice si sa stii promotiile.. Serios acum e vina ta..Pfff

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Alexandra Rotaru,
Oricum ei nu stiu pe ce lume traiesc,dar totusi un minim de informatii pot oferi,daca nu,sa cheme pe cineva in masura sa o faca.
Intentionez sa-i trimit un mail si d-nului Robert Dumitrescu,directorul hypermarketului Real Vitan,poate,poate,vor fi luate masuri.

SWEET CRAZY LOLLIPOP,
Daca angajatii sunt nesimtiti,o fac pentru ca urmeaza un exemplu,al sefilor ...deci...ce pretentii sa mai avem?
Pacat ca am ajuns sa fim luati la bani marunti de niste " terchea-berchea" ...


Va pup,

Din pacate asta e atitudinea fata de clienti la noi in tara! Am achizitionat si eu 2 oje la aceeasi promotie, insa din Carrefour. Acolo nici vorba de obligatia de a cumpara 2 de aceeasi nuanta!
Dar mi-am dat seama ce mare teapa mi-am luat! Nu-i de mirare ca sunt 2 la pret de 1.Sincera sa fiu cred ca o oja "ieftina" facea o treaba mai buna! Amandoua au zburat la cosul de gunoi.Eram asa de incantata sa incerc cele 2 nuante(liliac si piersica), dar m-am ales doar niste striatii colorate, inestetice, oja nu se uniformizeaza, in plus parca se ingrosa pe periuta in timp ce o aplicam.A iesit un dezastru!Ma asteptam si la ceva calitate chiar daca au costat putin.Asa ca eu una m-am lecuit de promotii de genul asta! :(

Pai niciodata magazinul/ vanzatorul nu e de vina... numai la noi se poate intampla asa.:(

Nu suport astfel de situatii si ma bucur atat de mult ca am scapat de ele.