10 iun. 2011

Nailand isi bate joc de clienti!

Buna,
Lipsesc de ceva timp din peisaj,dar totul are o scuza...:) oricum va urmaresc din umbra pe toate..
De ceva timp imi doresc sa incerc sa vad cum e cu unghiile false,dar am cautat o varianta mai ieftina,intrucat nu vreau sa dau un milion pentru acest  capriciu...tare mi-e frica ca a doua zi vreau sa le dau jos...:)))
La recomandarea unei colege de munca,mi-am facut marti programare la asa-zisa scoala Nailand,din str.Armeneasca.
Serviciul ar fi fost in jur de 20 de lei....Wow,ce am gandit eu....super afacere,neamule!:)))
Azi ,la ora 14 fix am fost in scoala respectiva..Am stat cca.20 min ca sa aflu , ca duduia care se ocupa de programari doreste sa ma reprogrameze fara niciun motiv...Motivul l-am aflat singura(si-a facut aparitia o tanti la vreo 60 de ani cu 2 crini de gradina care nu avea programare si care vroia neaparat unghii false...bineinteles,se cunostea cu fetele de acolo).
Cand am intrebat-o de ce,a dat din umeri!!!!Pai asta e comportament,mai draga doamna???Totusi,serviciile oferite de catre scoala dvs.nu sunt moca!!!!si chiar daca ar fi asa,nu e vina modelelor care vin acolo,ci a voastra!!!!Halal scoala,e BATAIE DE JOC,multa nesimtire!
Clar,nu o sa mai vin vreodata acolo si nu o sa va recomand,in vecii vecilor,amin!!! Rusine Nailand!!!!


Pupici,

P.S : Maine o sa va povestesc despre experienta placuta cu produsele Sabon!:)

6 comentarii:

ha ha, tocmai am scris si eu depre unghii :)), desi in cu totul alt registru! daca imi este permis un sfat, better not!!!
pupici! :)

World of leea, este un capriciu...imi doresc de cand eram pustoaica unghii false..:)))desi,sunt convinsa ca mai mult de 2 zile nu le voi suporta..

Cauta pe cineva care stie sa puna gel. Si nu ma refer la salon, ci la o fata cu indemanare. Sunt mult mai frumoase, mai naturale si nu ranesc unghia :)

MooNy,vreau tipsuri cu gel...nu doar gel :)
Ce vrei,daca mi s-a pus pata,s-a pus ca lumea !:))

Nu suport astfel de situatii si din pacate, in Romania te intalnesti cu ele la tot pasul. In general, orice companie care iti ofera servicii se poarta ca si cum ei ti-ar face un favor, nu ca si cum e un serviciu platit!

draga Kisstyana sa stii ca se poate si la salon sa patesti asa ceva. Daca nu plateam dinainte 50lei zau ca ma ridicam si plecam dupa primele 15min de asteptare, doar ca am asteptat o ora. Nici nu vreau sa imi amintesc.http://www.mayasecret.com/frumusete/salonul-tatiana-style-opinia-unei-cliente-nemultumite/

Imi place mult cum scrii, mi se pare ca avem un stil asemanator :)) Te-am adaugat in blogrollul meu, Daca doresti sa ma adaugi si tu raman recunoscatoare. Pupici :*