7 mai 2011

Click la puterea 7!

Hello!
Ce mai faceti,cum o mai duceti?:)))
Eu foarte bine,tocmai ce am venit de afara,m-am întîlnit cu buna mea amica, Georgiana,care mi-a înmînat cele 7 reviste Click Sanatate,cu cadourile aferente.
Initial,vroiam sa gasesc revista CSID cu gelul de dus,dar datorită vizitei din DM ,de ieri,am zis STOP GELURI DE DUS(daca e ceva sa am si eu...acelea sunt gelurile de dus,o multime..):)))
Georgiana mi-a zis ca o sa meargă pe la standurile cu revistele din zona în care lucrează ( Dorobanti)....sa vadă ce reviste,ce cadouri...au mai apărut :)
Ce credeti ca a găsit??La revista Click Sanatate se dau cadouri produse Oriflame(rujuri,luciuri,creme,măşti,creioane,oje)...Si preţul este unul extraordinar, 2.49 ron/buc.
Nu,nu sunt expirate ,cel putin cele pe care le am eu...expira în luna august..





De la stanga spre dreapta avem:
-Optimals White Peel-Off Mask(pret site Oriflame 20.00 ron)
-Ojă Voyage Voyage,nuanta Fiery Coral(pret site Oriflame 20.00 ron)
-Luciu strălucitor pentru buze,nuanta Pearly Nude(pret site Oriflame 27.00 ron)
-Ruj Midnight Colour,nuanta Rose Gala(pret site Oriflame 18.00 ron)
-Ruj Colour Attraction,nuanta Golden Frost(pret site Oriflame 17.00 ron)
-Creion Giordani Gold,nuanta Emerald(pret site Oriflame 27.00 ron)
-Creion Giordani Gold,nuanta Brown(pret site Oriflame 27.00 ron)

Cu 17.43 ron,am cumparat produse pe care in mod normal as fi dat 156.00 ron.
Eu zic ca am făcut o afacere destul de buna,chiar dacă produsele expira in cca.3 luni.
Bafta la vanatoare!
Weekend placut!

P.S: Thanx,Pisi :))

10 comentarii:

Arata-ne culorile!maine ma duc si eu in cercetare:)

Wow, chiar ca te-ai scos cu pretul :D.
Sa le folosesti cu placere!

Pupici

Sa le faci un swatch,te rog:o3
:*

OK ,maine le voi face un swatch :)

Mi-am luat si eu:) un ruj dar are consistenta urata tare:(e din gama silk.
Si am mai gasit si o crema micuta de la diamond cellar cred, dar nu am luat-o ptr ca nu am nevoie de ea.Dar azi ma duc sa-mi iau creioane:D

Ana Maria P,il poti face cadou!:))
Multa bafta!Eu azi am intrebat ici-colo de revista,dar nu am mai gasit nimic pe nicaieri...

Am tot cautat luciul dar fara bafta:( la mine in oras a adus numai ruj(acelasi pe care il am eu) si creioane(am nimerit maro si verde, si sunt chiar frumoase si rezistente).

puisor, eu am comandat pe buymakeupcosmetics.com,vezi acolo preturile ,sunt multe produse, preturile in dolari singaporezi,e mai mic pretul in usa $.pup

eu am cautat...si am gasit revista la mai multe chioscuri de ziare, dar nu avea produsele .....era fara punguta, doar revista....sunt dezamagita...

wow dar chiar ai luat reviste nu gluma.. te astept si pe blogul meu