28 apr. 2011

Servetele umede Pampers

Hello ,
Da, de ce sa nu folosim si noi,adultii,produse destinate ingrijirii bebeilor?:))
Nu am fost si noi candva bebelusi?Ba daaaaa,dar din pacate,cel putin pe vremea mea,nu erau atatea produse...nici pampersi nu erau :)))
 Imi plac tare mult aceste servetele,eu le folosesc pe post de servetele intime...
Am folosit si Lactacyd,Nivea(ma manca ingrozitor de la ele),Cleanic...si multe altele..dar am ajuns la concluzia ca cele mai bune,pentru mine,sunt cele de la Pampers.Nu irita,contin musetel,miros frumos,pretul e mai mult decat convenabil(4 pungute a cate 64 de servetele costa pana in 20 de lei)..eu le recomand din toata inima.




Bye´bye :)

5 comentarii:

si eu le folosesc pe post de sevetele intime si imi plac la nabunie. am ramas si eu la cele de la pampers dupa ce am avut reactii nasoale de la altele :)

Ma bucur ca si voua va plac aceste servetele,sunt chiar foarte bune!:)

Mai am doar cateva servetele intime Lactacyd si chiar ma gandeam ce sa cumpar cand se vor termina.Avand in vedere ca un pachet costa acum 10-12 lei, iar promotia 1+1 gratuit nu mai exista la Lactacyd, am zis sa ma orientez spre ceva mai ieftin, pentru ca servetelele intime se consuma imediat! Voi cumpara si eu Pampers data viitoare cand voi ajunge in supermarket! Merci de sfat!

si eu le folosesc. trebuie sa am intotdeauna in casa un pachet de servetele umede Pampers

Auroratoma,sa stii ca am vazut pachetele promotionale Lactacyd in Real saptamana aceasta..
Dar le poti incerca si pe cele Pampers,sunt mai bune(parerea mea :) )