18 dec. 2010

Un duo inedit....again Balea!

Buna,
Stiu ,nu am mai postat de aproape o luna,dar am  fost si sunt foarte aglomerata cu serviciul..si de ce sa nu recunosc ;)))..si lenea este de vina.
In ultimul timp am folosit doua produse de care sunt mai mult decat multumita,si anume: demachiantul bifazic si apa de fata,ambele marca Balea.


Inainte de a achizitiona aceste produse,foloseam demachiantul Bioten cu miere si muguri de plop-Elmiplant,dar ajunsesem sa folosesc 5-6 dischete demachiante pentru a reusi sa ma demachiez decent,nu 100%.Mi se parea cam exagerat sa folosesc atatea dischete in conditiile in care nu aveam prea mult machiaj pe fata(si nu produse waterproof).
Aceste produse sunt pur si simplu minunate,pe langa faptul ca isi fac treaba foarte bine,pretul lor este mai mult decat accesibil : 7-8 lei/per produs,in conditiile in care demachiantul are 100 ml iar apa 200 ml.
Demachiantul este usor uleios,dar isi face repede treaba ,curata nemaipomenit.Datorita consistentei sale,se consuma destul de putin(in poza -cantitatea folosita dupa aproape 1 luna de la achizitionare,desi m-am demachiat zilnic cu el).
Ceea ce este mai mult decat important,este faptul ca nu irita ochii.Eu port ochelari si am ochii extrem de sensibili.
Apa pentru fata este recomandata tenului normal sau mixt,insa eu am tenul gras si ma impac foarte bine cu ea.
Curata foarte bine pielea,lasand-o catifelata si hidratata. Extractul de lotus calmeaza si face pielea sa devina mai mata.
Cam atat despre aceste ¨albastrele¨,cum le zic :).Vi le recomand  si astept parerile voastre.
Pupici,

3 comentarii:

Vreaaaau si eu!!!! Cu ce mai au? Merge oare pe waterproof? Ca rimelul ala de la Deborah nu se ia nici cu pickhammerul seara...

E perfect pentru Deborah,cu el aveam si eu probleme inainte...nici cu lotiunea micelara de la Ivatherm nu scapam de el.
Ieri si azi au reducere la Dm,20% pentru cumparaturi in valoare de minim 50 de ron.Dam o fuga?:)))