22 nov. 2010

Sunt ¨taguita¨,la naiba!:))

 Hello,
Ei bine,primul meu tag :)primit bineinteles de la MooNy(nu am uitat de tapas si de cafea :P)
Deci,sa incepem:

 1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?

Pai,aveam vreo 6 ani cand mi-a cumparat tata din piata Obor primul meu ruj(un portocaliu,gen morcov).Eram atat de fericita.....

2. Cum ai devenit pasionata de make-up?

Pai de cand am primit primul ruj,a fost dragoste la prima vedere.Avea mama o colega la munca care ma farda zilnic(neavand cu cine sa ma lase acasa,mama m-a luat cu ea o perioada de timp la munca).Bineinteles ca tanti respectiva nu tinea cont de varsta mea,si imi aplica : un ruj rosu,dar rosu-rosu,creion de buze rosu,si bineinteles ca nu am ¨scapat¨de celebrul creion negru Ada,cu care imi¨executa¨niste onduleuri pe la ochi :>La vremea respectiva,imi placea foarte mult.Tot atunci,prinsesem un obicei prost,si anume...pe cine prindeam,trebuia sa-mi arate colectia de farduri(imi imaginam cate o sa am si eu cand o sa ma fac mare).

3. Care sunt cateva din firmele tale preferate? (probabil cele de makeup)

Avand contact mai mereu cu produsele Oriflame si Avon,m-am obisnuit cu produsele acestor firme(destul de bunicele si accesibile).
Nu exclud nici Ruby Rose,respectiv Erni Rose(copie fidela Ruby Rose) :) Sunt deschisa la orice,si produsele ieftine fac casa buna :>
Am cateva produse Deborah,Bourjois,Flormar,cu care ma impac deasemenea foarte bine.


4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?

 Make-up-ul ,in viziunea mea,reprezinta o modalitate de  a infrumuseta chipul,mai bine spus de modelare  a imperfectiunilor.
Machiajul unei femei,de fapt,reflecta,personalitatea acesteia.Am vazut pe strada,femei care purtau niste machiaje,absolut grotesti,aici nu mai e vorba de personalitate,ci de multa ignoranta,uneori chiar prostie.


5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?

Baza de machiaj,fond de ten,rimel,gloss.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?

Imi place ca te poti juca cu o imensa paleta de culori, poti deveni cu totul alta persoana dupa o sedinta de make-up.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?

Precum spuneam,sunt deschisa la orice.Nu-s genul care sa investesc foarte mult in produse de make-up,dar daca gasesc reduceri,care sa merite,de ce nu?:)
Oricum, in multe cazuri,cumparam publicitate,si nu calitate.

8. Ce sfat ai da unui incepator?

Nu sunt in masura sa dau sfaturi,vreau sa le primesc :)

9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?

-bronzant aplicat in cantitati exagerate;

- pitzipoancele cu ruj roz si cu mustata :))));

-fondul de ten aplicat sub barbie(la linie,f drept,zici ca a pus rigla:))) evidentiand contrastul intre fata si decolteu;

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot? Cu o adaugare – comunitatea de beauty nu exista doar pe platforma blogspot. Asa ca reformulez: Ce crezi despre comunitatea de beauty online (bloguri/video)?

Cu cat este mai mare comunitatea de beauty,consider ca este si mai bine.
Sunt o persoana careia ii place sa invete,sa admire si sa puna in practica .

Cam atat,multumesc :)

0 comentarii: