20 nov. 2010

E sambata,deci sa facem shopping!:))))

Buna,
Ieri am fost in Dm,cel de la Unirii,am zis sa profit si eu de reducerea aniversara oferita,si anume 20%.
Bunnnnn,cand am intrat in magazin,adicaaaa,nu prea am apucat sa intru,era f.aglomerat ,plus o coada imensa la casa.
Am renuntat,m-am gandit ca si azi e o noua zi,cu aceeasi reducere:)Nu am ce sa pierd.
Oricum,a fost pentru ultima data cand am mai intrat in Dm,de la Unirii,intrucat am ramas cu un gust amar inca de la deschiderea lui,dar totusi am zis sa-i mai dau o sansa,si sa ma intorc si a doua oara.
La deschidere,toate bune si frumoase,imi aleg produsele,ma pun la coada,achit...si zic,hai sa particip si eu la tombola organizata pentru deschidere.Invart roata respectiva,si imi cade marca Bubchen.Tin sa precizez ca pe roata erau inscrise numai marci de produse cosmetice.Ce credeti ca imi ofera tanti pentru marca Bubchen?Un produs de ingijire?no way,o napolitana no name...Deci,rusinicaaa conducerii ca se preteaza la asa ceva...Chiar nu ma asteptam la asa ceva din partea lor,cand vrei sa atragi cat mai multe clienti si sa te dezvolti,nu iti bati joc de actualii clienti intrucat ii poti pierde oricand.Un client multumit,se va intoarce oricand,plus ca va povesti si prietenilor,familiei despre magazinul in care se simte ok,unde este tratat f.bine.
Sa revenim,azi am dat o fuga in Dm,in Real Vitan.Este singurul magazin Dm in care ma simt in largul meu.Pot sa studiez produsele cat vreau eu,am nevoie de ajutor,mi se ofera,deci totul e ok.
Haideti sa va arat ce am achizitionat :)


De la stanga spre dreapta :
-Balea professional sampon pure&fresh-7.49 ron;
-Balea sampon revitalizant -4.99 ron;
-Balea gel de dus rubin-5.49 ron;
-Balea gel de dus Magic Melody-5.49 ron;
-Alverde set crema de dus si lotiune de corp cu lapte de fistic-18.99 ron;
-Balea sapun crema cu lapte si miere-1.79 ron;
-Balea demachiant ochi in doua faze-6.69 ron;
-Balea apa de fata pentru piele cu petale de lotus-6.89 ron;
-Das gesunde ceai vitalitate si inspiratie-4.99 ron;
-Denk mit lapte pentru curatare-5.69 ron (nu este un produs cosmetic,se foloseste pt.ingrijirea suprafetelor,de ex: chiuveta,wc,faianta,aragaz,masina de spalat vase,oale,tigai).

Cam atat,o sa incep si sa le folosesc,si voi reveni cu pareri pro si contra :)

Weekend placut!:*

Iguanitza,miroase superb setul din lapte de fistic :)

6 comentarii:

hahahah deci rad cu lacrimi de cand am citit de experienta ta cu tombola minune=)) eu cred ca faceam scandal!!

si... not faaaaair! Eu n-am vazut gelul de dus Ruby de la Baleaaaaa!!!!!! Cum miroase??
Sweet Harmony ala gri miroase a Haribo *drooling*

Chiar voiam sa te intreb cum miroase setul de fistic si am ramas surprinsa sa vad ca mi te adresezi expres la sfarsit :) Multumesc. Cred ca o sa mai fac o vizita la DM saptamana asta :)

Faci pofta si nu-i bine... Vreau si eu salariu sa ma rasfat asa :(

PS: schimba-mi linkul de la blogroll cu moony214.info ca sa iti mearga updateurile :)

Setul Alverde sigur il voi incerca si eu. M-ai facut tare curioasa. :D

Hello :)
Iguanitza : eram prea obosita sa mai fac scandal!Oricum nu mai calc pe acolo :)
MonNy:rabdare,rabdare!:)Apropo,multumesc mult pt.reclama :*
Shopperita :deci,mirosul este bestial.Mai avea unul si cu lapte din curmale,parca:)Cred ca sapt.aceasta o sa mai ajung in Dm,vreau curmale :>

Si eu am profitat de reducerea asta din weekend, am facut aprovizionarea de cadouri de Craciun si de diferenta de bani mi-am cumparat si mie ceva. E chiar convenabil, pacat ca fac o data la trei ani!