9 nov. 2010

Bine ati venit in ¨casa mea¨!!:)
Pentru mine,e ceva nou in a scrie pe un blog,e mai mult o provocare pentru a-mi demonstra ca pot.
In urma cu ceva timp am descoperit blogosfera romaneasca(in mod special,segmentul de beauty) si de atunci am ramasi cu ochii atintiti  pe blogurile mai multor persoane(fiecare fata are un mod aparte de a scrie,stiu ca sunt multe care nu fac altceva decat sa copieze,dar fetele ale caror bloguri le urmaresc,sunt speciale.)
Nu-mi doresc sa ies in fata cu ceva anume,sunt un om obisnuit,as putea spune neobisnuit de normal :>
Vreau  sa asimilez cat mai multe informatii din varii domenii...si de ce nu,daca pot oferi si eu informatii..e si mai bine.
Ca multe alte persoane,tind(uneori...o sa vedeti mai tarziu,de ce zic uneori),spre perfectiune... :)
Cam atat pentru inceput,sper ca totul sa decurga asa cum imi doresc .
La urmatoare postare,as vrea sa nu mai am emotii,asa cum am acum (laughing)...
Va pup,take care!

4 comentarii:

Bine ai venit in bransa! Te pupam si-ti uram bloguiala placuta :*

Bine ai venit in blogosfera! Te asteptam cu cat mai multe articole de calitate :*